سی و پنجمین دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ازدواج در زنجان برگزار شد

سی و پنجمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به مدت دو روز به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سی و پنجمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ۱۹ و ۲۰ مهرماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد. 


دوره دانش افزایی ویژه در راستای بهبود آموزش مهارت‌های ارتباطی صحیح و مشاوره‌های ازدواج برگزار گردید. 


در این دوره ۷۵۰ نفر از مشاوران و روانشناسان از سراسر کشور ثبت نام کرده بودند که ۵۵ نفر بصورت حضوری و میانگین ۳۵۰ نفر بصورت برخط و آنلاین در کلاس حضور داشتند.


این دوره دانش افزایی شامل دو کارگاه زوج درمانی سیستمی راهبردی و کارگاه سبب‌شناسی و درمان اختلالات روانشناسی با تدریس دو نفر از اساتید مطرح کشوری، علیرضا بوستانی‌پور دارای مدرک دکترای مشاوره و متخصص خانواده و زوج درمانی و دکتر جعفر حسنی دارای مدرک دکترای روانشناسی بالینی و عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی تهران انجام شد. 


گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه از مدیران ۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده که در سطح استان فعالیت دارند، و همچنین از نماینده وزارت ورزش و جوانان خانم علوی و کارشناش حوزه ازدواج اداره کل خانم خلیلی تجلیل شد.

کد خبر 1728356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha