خروش مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات «طوفان الاقصی»

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسـطیـن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازیاسوج، راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسـطیـن در مراکز شهرستان ها و بخش های استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مردم ولایی و همیشه در صحنه با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین و آحاد مردم برگزار شد، شرکت کنندگان با شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من الذله» و «ما پیرو حسینیم ذلت نمی پذیرم» جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را در کشتار و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه محکوم کردند.

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی حمایت از فلسطین با در دست داشتن دست نوشته ها، پلاکارد، پوستر، تراکت و کاریکاتور سران استکبار، از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین قبله گاه اول مسلمین اعلام انزجار کردند و همچنین قطعنامه این راهپیمایی در 6 بند قرائت و شرکت کنندگان با ندای تکبیر «الله اکبر»  بر مفاد هر بند این قطعنامه مهر تایید زدند.

لازم به ذکر است مراسم راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسـطیـن در شهر یاسوج مرکز استان راس ساعت 11 صبح از میدان هفتم تیر آغاز و بعد از طی خیابان های آیت الله طالقانی و ولی عصر (عج) به مصلای امام خمینی (ره) ختم شد.

کد خبر 1728399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha