رژیم صهیونیستی زمین گیر شده است/تجمع نمازگزاران زنجانی در حمایت از مردم غزه

آیت الله خاتمی با اشاره به اهمیت مساله فلسطین از ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی، گفت: رژیم صهیونیستی زمین گیر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به اهمیت مساله فلسطین از ابتدای شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی، گفت: متلاشی شدن رژیم سفاک، آدم کش و کودک کش اسرائیل آرزوی همه مسلمانان است.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی به دست منافقین در سال ۶۱، خاطرنشان کرد: این شهید در ۹۰ سالگی به جبهه می‌رود و موجب روحیه دهی به رزمندگان می‌شود.


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز جهانی نابینایان، به هفته اولیا و مربیان نیز تاکید کرد و افزود: مدارس بستر اصلی تربیت اسلامی و پرورش آینده‌سازان جامعه است. 


به گفته آیت الله خاتمی، توجه به مسائل تربیتی به منظور تربیت نیروهای انسانی که سرمایه آینده جامعه هستند، لازم است. 


امام جمعه زنجان اضافه کرد: به جهت موفقیت در امر تربیت باید خانواده و مدرسه به عنوان یک مرکز و یک نهاد تعلیمی و تربیتی تلقی شوند. 


وی به ۲۰ سال جنایت آمریکای جنایتکار در افغانستان نیز اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های این کشور از بین رفته و در زلزله اخیر خسارت بسیاری به افغانستان وارد شد. 


 در ادامه تجمع اعتراضی نمازگزاران زنجانی که با هدف محکوم کردن جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام شد. 
نمازگزاران اعلام کردند امروز وظیفه بشریت به ویژه آزادی ‌خواهان جهان حمایت از مردم غزه است و متاسفانه سران برخی کشورها بر اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل مهر تایید می‌زنند.

کد خبر 1728408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha