دستاوردهای حاصله در عملیات طوفان الاقصی در ۷۵ سال اخیر بی سابقه بوده است

مرادی گفت: جوانان غیور فلسطینی در نوار غزه، با یک نقشه‌ی محاسباتی، عملیات زمینی برق آسایی را رقم زدند که فرصت هرگونه واکنشی را از دشمن غاصب سلب کرد که دستاوردهای حاصله در عملیات طوفان الاقصی در ۷۵ سال اخیر بی سابقه بوده است.

 خسرو مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به پیروزی های اخیر جبه های مقاومت ، وظایف امت اسلامی و مسجدی‌ها ،گفت:  درباره قضیه فلسطین ابتدا باید بیانات مقام معظم رهبری را که در دفعات متعددی به این موضوع پرداخته اند مد نظر قرار داد زیرا اصولا معظم له در برهه هایی سخنانی را مطرح می سازند که در ظرف زمانی آن برهه جای نمی گیرند و اتفاقاتی بعدا پیرامون آنها شکل می گیرد.

مدیرکانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد چهارمین شهید محراب در کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیربه طور ویژه ای به ماجرای فلسطین پرداختند که در آن زمان اتفاق خاصی در عرصه میدانی رخ نداده بود تا اینکه بعد از شنبه ۱۵ مهر ماه سخنرانی ایشان با مضمون«رژیم غاصب رفتنی است» مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در نقطه مقابل نیز همواره جبهه دشمن به این صورت عمل می کند که همیشه پیش از شروع عملیات اصلی خود روی زمین پیوست های رسانه ای آنرا از طریق رسانه، فیلم، سریال، فضای مجازی و شبکه های خبری منتشر  و در جهت اقناع سازی ذهن مخاطبان و آمادگی فکری آنها حرکت می کنند لذا ما همواره با اقناع افکار عمومی در زمان های مختلف سر و کار داریم و یکی از علت های شکست جبهه حق در برهه های مختلف این بوده که دشمن بهتر توانسته مردم را با خود همراه کند و خواص جبهه حق نتوانسته اند به وظیفه خود در روشنگری و بصیرت افزایی عمل کنند.

مرادی تصریح کرد: ائمه اطهار و معصومین(ع) همواره در راستای رشد فکری و معنوی و بصیرت افزایی شیعیان می کوشیدند. تا آنان نیز به وظیفه خود در جهت همراه ساختن مردم و بصیرت افزایی عمل کنند تا در رویارویی و جنگ نهایی با جبهه دشمن به صورت فیزیکی وارد عمل شوند، به معنای دقیق در جهت جهاد فی سبیل الله حرکت کنند.


مدیرکانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد چهارمین شهید محراب در کرمانشاه اظهار کرد: حال در شرایط فعلی هرچه با منظومه فکری رهبری به عنوان ولی جامعه بیشتر آشنایی داشته باشیم در این مسیر بهتر قدم برمی داریم و در جهاد اصلی این روزها که به تعبیر رهبر انقلاب همان جهاد تببین در دشمن شناسی است.

وی با اشاره به اینکه قضیه فلسطین هم شامل ۲ بعد است، تصریح کرد: یک بعد آن قبل از شنبه ۱۵ مهر، که در تقویم تاریخی همزمان با سالگرد غزوه بنی نظیر و شکستن قلعه های یهودیان توسط پیامبر و امام علی(ع) است و تبیین پیرامون سخن« رژیم غاصب رفتنی است» بر شمردن دلایل این سخن و نشانه های زوال، شرایط داخلی سرزمین های اشغالی، وضعیت جبهه مقاومت، شرایط آمریکا در منطقه، شرایط اقتصادی جهانی، پیشرفت های ایران، قراردادهای اقتصادی جدید، عضویت در شان گهای و بریکس، دیپلماسی منطقه ای، ثبات نرخ ارز،  و روشنگری پیرامون دستاوردهای دولت و افق روشن و امید به آینده است.

مرادی با اشاره به  اینکه بُعد بَعدی به بعد از شنبه ۱۵ مهر باز می گردد،افزود: نکته اول مطابق بیانات رهبر انقلاب به «غیر قابل ترمیم بودن این شکست»مربوط می شود. باید دلایل غیر قابل ترمیم بودن و معنای این عبارت و تبیین شروع حرکت نزولی اسرائیل براساس شواهد و مدارک است و مورد بعدی هم به روشنگری پیرامون #مظلوم_نمایی اسرائیل برمی گردد تا بتوانند جنایت خود بر علیه فلسطینیان و غزه را توجیه کنند.

وی اذعان داشت: باید ضمن تبیین جنایات این رژیم در حق فلسطینیان به گزینه های جبهه مقاومت درباره نحوه پاسخ به این اقدامات، بیان حقیقت، ایدیولوژی صهیونیست ها، رفتار واقعی رزمندگان جبهه مقاومت، نمونه های تاریخی رفتار صهیونیست ها، ذات تقابل جبهه حق و باطل و رفتارشناسی دشمنان بر اساس آیات قرآن و روایات، انجام اقدامات متقابل  و رصد رسانه های خارجی به منظور شناخت برنامه ها و اهداف آنان و اقدامات متقابل و ضربه زدن به پیکره رسانه ای دشمنان، دلایل ورود سایر رزمندگان جبهه مقاومت، بیان قدرت نظامی حقیقی جبهه خودی و هیمنه پوشالی دشمن، دلایل حضور ایران و اینکه جنگ فعلی را خود فلسطینیان انجام داده اند پرداخت.
 

مدیرکانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه گفت: این خیلی مهم است که این عملیات به دست خود فلسطینیان انجام شده است و در انتها اینکه این عملیات نتیجه طبیعی ظلم و جنایت های اسرائیل در حق مردم فلسطین است و درنهایت لزوم توجه ایستادگی و مقاومت در مسیر حق و خسته نشدن و صبر داشتن به منظور کسب پیروزی نهایی‌ در راستای ظهور امام زمان(عج).

کد خبر 1728451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha