تظاهرات در کشورهای جهان برای یاری «طوفان الاقصی»

ملت‌های مختلف در کشورهای جهان امروز در یاری «طوفان الاقصی» و حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، صدها هزار نفر در کشورهای مختلف جهان در پاسخ به پیام مقاومت برای تظاهرات در جمعه «طوفان الاقصی» در محکومیت حملات اسرائیل به غزه و یاری ملت فلسطین تظاهرات کردند.

در تعدادی از شهرهای اردن، تظاهرات در روز جمعه «طوفان الاقصی» برگزار شد. شمار گسترده ای از مردم اردن به سمت مرز با فلسطین اشغالی حرکت کردند تا نسل کشی ساکنان نوار غزه و تلاش برای آواره کردن آنها را محکوم کردند.

در یمن نیز شماری زیادی از مردم در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت در مقابله با جنایت‌های اشغالگران تظاهرات کردند.

راهپیمایی گسترده در شهرهای مختلف یمن از جمله صعده برای حمایت از پایداری غزه برگزار شد، به طوری که شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر آمادگی خود برای دفاع از فلسطین تاکید کردند.

هزاران نفر از مردم عراق  نیز امروز در میدان التحریر بغداد در پاسخ به پیام مقاومت برای تظاهرات در جمعه طوفان الاقصی تجمع کردند و جنایت اشغالگران در نوار غزه را محکوم کردند.

 تظاهرات گسترده مردمی امروز پس از نماز جمعه در مناطق مختلف لبنان در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مردم غزه آغاز شد.

ائمه جماعات مساجد شهر صیدا و اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان در خطبه های نماز جمعه جنایات دشمن صهیونیستی علیه کودکان، زنان و سالمندان در نوار غزه را به شدت محکوم و از سکوت بین المللی در قبال این جنایات ابراز تاسف کردند.

در همین حال، شبکه روسیاالیوم نیز فیلم ویدئویی از شهروندان روس نشان داد که با فلسطینی‌ها اعلام همبستگی کردند و دربرابر سفارت فلسطین در مسکو با گل و اسباب بازی برای کودکان حضور یافتند.

کد خبر 1728455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha