پوستر جشنواره زرشک در ارگ کلاه فرنگی بیرجند رونمایی می شود

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: ۲۶ مهر ماه پوستر جشنواره زرشک در ارگ کلاه فرنگی بیرجند رونمایی می‌شود.

 غلامحسین حسینی - رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی از رونمایی پوستر جشنواره زرشک در 26 مهرماه خبر داد و گفت: جشنواره زرشک امسال از ۲۹ مهر ماه آغاز و تا ۳ آبان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته افتتاحیه در شهرستان زیرکوه برگزار شد، افزود: افتتاحیه این جشنواره امسال در قائنات و اختتامیه آن سوم آبان ماه در فرهنگسرای بیرجند برگزار می‌شود.

حسینی به برگزاری گردشگری مزرعه اشاره کرد و ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها برنامه گردشگری مزرعه برگزار می‌شود و مهمانان از باغات، کارگاه بسته‌بندی، خطوط فراوری زرشک، بارگاه‌های منتخب زرشک بازدید خواهند کرد.

وی یادآور شد: امسال از بیش از ۱۵۰ نفر از مسئولان ارشد دولتی، بخش‌های اقتصادی و تعاونی فعالان حوزه مواد غذایی و زرشک، صاحبان برند غذایی برای جشنواره زرشک دعوت به عمل آمده تا از نزدیک از باغات کارگاه‌ها و ... بازدید داشته باشند.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی درخصوص مقوله صادرات زرشک یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته میز توسعه صادرات با هدف راه‌اندازی صادرات، بازاریابی داخلی و خارجی، شرکت در نمایشگاه‌های خارجی مواد غذایی در اتاق بازرگانی راه اندازی می‌شود.

کد خبر 1728477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha