همایش علمی و تخصصی بررسی شیوه های علامت گذاری قرآن کریم در گلستان برگزار شد

دیلم گفت: همایش علمی و تخصصی بررسی شیوه های علامت گذاری قرآن کریم با معرفی مصحف جمهوری اسلامی ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ مهر) با حضور اساتید کشوری در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حسن دیلم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: همایش علمی و تخصصی بررسی شیوه های  علامت گذاری قرآن کریم با معرفی مصحف جمهوری اسلامی ایران با همکاری مرکز طبع و نشر مصحف جمهوری اسلامی ایران و همکاری دستگاه‌های قرآنی استان گلستان در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ مهر) با حضور اساتید کشوری در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این همایش با هدف افزایش سطح آگاهی معلمان و مربیان قرآنی و آشنایی آنان با روش‌های مختلف تدریس و آسیب‌شناسی و رفع مشکلات برگزار شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از معلمان و مربیان از روش‌های جذاب و تأثیرگذار در امر آموزش در ارتباط و انس جوانان و نوجوانان با قرآن و تربیت نسل قرآنی موثر است، ادامه داد: باید با انتقال مفاهیم قرآنی با جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، به سمت جامعه قرآنی حرکت کرد.

کد خبر 1728488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha