فعالیت ۵۵خادمیار رضوی از قائم شهر در چایخانه حضرت رضا(ع)

فاظل زاده گفت: تعداد ۵۵ خادمیار و یاور رضوی کانون محله ای خدمت رضوی شهدای المشیر بخش مرکزی قائم شهر برای پذیرایی از ۱۰ تا ۱۵ هزار زائر به طور روزانه در چایخانه رضوی مستقر در صحن کوثر حرم مطهر حضور دارند.

محمدصادق فاضل زاده-دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، به دلدادگی مازندرانی ها به امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: از دیرباز تا به امروز قاطبه مردم استان که کشاورز هستند به رسم ادب بخشی از محصولات کشاورزی و باغی خود را نذر امام رضا(ع) می کنند.
وی با بیان اینکه مردم قائم شهر نیز از این قائده مستنثنی نیستند و برای خدمت رسانی به عشق امام مهربانی ها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، گفت: چند سالی است قائم شهری ها نیز همانند دیگر هموطنان شریف ایران اسلامی در لباس مقدس خادمیاری به ترویج سیره رضوی با هدف دستگیری از نیازمندان در حوزه های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و ... مشغول هستند.

فاضل زاده با بیان اینکه خادمیاران رضوی باید با ورود به سامانه خادمیاری آستان قدس و انتخاب عرصه و مصداق خدمتی، هفته‌ای شش ساعت به نیت امام رضا(ع) به محرومین خدمت کنند و اگر ثبت گزارش داشته باشند می توانند از فرصت کشیک حرم بهره مند شوند، افزود: خادمیاران در مدت حضور در کشیک حرم به زوار امام رضا(ع) خدمت می کنند.

وی در ادامه به علاقه مندی خادمیاران رضوی برای فعالیت در چایخانه حضرت رضا(ع) با هدف تکریم و ارائه ی خدمت به زائران و مجاوران آستان قدس رضوی اشاره کرد و خاطرنشان شد: مطابق سهمیه ابلاغی استان اکنون تعداد ۵۵ خادمیار و یاور رضوی کانون محله ای خدمت رضوی شهدای المشیر بخش مرکزی قائم شهر برای پذیرایی از ۱۰ تا ۱۵ هزار زائر به طور روزانه در چایخانه رضوی مستقر در صحن کوثر حرم مطهر حضور دارند.

فاضل زاده با بیان اینکه این کاروان در مرحله ی ششم شهرستانی به مشهدالرضا(ع) اعزام شدند، یاد آورشد: خدمیاران رضوی قائم شهر از امروز به مدت سه روز کاری پذیرای زوار حضرت ثامن الحجج(ع) هستند.

کد خبر 1728507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha