اقدام مجاهدان فلسطینی پاسخی قاطع به جنایات ۷۵ ساله اشغالگران رژیم صهیونیستی بود

حجت الاسلام سرلک به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اقدام مجاهدان فلسطینی پاسخی قاطع به جنایات ۷۵ ساله اشغالگران رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در رابطه با شکست غیرقابل ترمیم رژیم غاصب صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی موسوم به طوفان الاقصی، اظهارداشت: اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی در واقع پاسخ قاطعی به جنایات ۷۵ ساله متجاوزان و اشغالگران رژیم پلید صهیونیستی بود.

امام جمعه الیگودرز افزود: هیچ ملت مسلمانی در تاریخ معاصر به اندازه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین با دشمن بی‌حیا و بی‌رحمی مانند رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب مواجه نبوده است.

حجت الاسلام سرلک بیان کرد: کشتار زن و مرد و پیر و جوان و کودک و کهنسال فلسطینی، هتک حرمت مسجد الاقصی، لگدمال کردن نمازگزاران و انداختن شهرک نشینان مسلح به جان مردم مظلوم فلسطین و استفاده از بمب‌های ممنوعه مثل فسفر سفید که تا مغز استخوان را می‌سوزاند از جمله جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه عامل اصلی بلای بزرگی که بر سر صهیونیست‌ها آمد خودشان هستند، گفت: وقتی ظلم و ستم و درنده خویی و وحشی‌گری از حد گذشت باید منتظر بلا و طوفان باشند.

حجت الاسلام سرلک با اشاره به اذعان همه جهان به شکست جبران ناپذیر رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: این رژیم برای مظلوم نمایی و کمک رسانه‌های استکباری برای تاثیرگذاری در افکار عمومی جهانی در تلاش هستند.

وی با اشاره به رد یاوه‌گویی‌های صهیونیست‌ها و حامیان آنها درباره دست داشتن غیر فلسطینیان از جمله ایران در این قضیه، بر ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها تاکید کرد.

کد خبر 1728528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha