هدف رژیم اشغالگر قدس از تجاوز به غزه، تکمیل طرح اشغال فلسطین است

آیت الله احمد شیخ بهایی هدف رژیم اشغالگر قدس از تجاوز به غزه را تکمیل طرح اشغال فلسطین دانست و اظهار کرد: اسرائیل بارها قصد داشته که غزه را به فلسطین اشغالی ملحق کند اما مقاومت مردمی در غزه مانع از انجام این کار شده است.

آیت الله احمد شیخ بهایی در گفت و گو با خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان اینکه فلسطین از چند جهت برای جهان اسلام دارای اهمیت است، گفت: مسجد الاقصی که در قرآن نامش آمده و محل معراج پیامبر (ص) است و همچنین قبور بسیاری از پیامبران در این سرزمین قرار دارد.

این استاد حوزه علمیه کرمان بیان کرد: فلسطین یک سرزمین غصب شده است که تمام مردم یک کشور را اخراج کرده‌اند و دیگرانی از اطراف دنیا به جایشان ساکن شده‌اند.

وی با اشاره به این که تمام جبهه استکبار پشت اسرائیل ایستاده است، ابراز کرد: تمام فتنه ها، آشوبها و اختلاف افکنی ‌ها در منطقه دست اسرائیل در کار است و در تمام مدت اشغال، دست از کشتار فلسطینی‌ها برنداشته است.

آیت الله شیخ بهایی هدف رژیم اشغالگر قدس از تجاوز به غزه را تکمیل طرح اشغال فلسطین دانست و اظهار کرد: اسرائیل بارها قصد داشته که غزه را به فلسطین اشغالی ملحق کند اما مقاومت مردمی در غزه مانع از انجام این کار شده است.

این استاد حوزه علمیه کرمان تصریح کرد: اسراییل اکنون در عملیات طوفان الاقصی سخت‌ترین ضربه بی سابقه را از غزه نوش جان کرده است بنابراین با شدیدترین حملات قصد نابودی نیروهای فلسطینی‌ موجود در غزه را دارد و می‌خواهد یک بار برای همیشه خود را از شر غزه خلاص کند.

وی عنوان کرد: پس از پیروزی‌های پی در پی حزب الله و حماس در جنگ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و تجاوزهای مکرر به مسجد الاقصی و کشتار فلسطینیان در کرانه غربی و نوار غزه نیروهای مدبر و شجاع غزه به فکر طراحی عملیاتی افتادند که بتوانند شر رژیم اشغالگر را کم کنند.

آیت الله شیخ بهایی ادامه داد: از آنجا که حاج قاسم شهید دست آنها را پر کرده بود فکر و طرح خود را برای چنین عملیاتی آماده کردند و با آموزش نیروهای رزمی و طراحی عملیاتی زیبا و همه جانبه طوفان الاقصی را راه انداختند.

این استاد حوزه علمیه کرمان تاکید کرد: صهیونیست‌ها از مظلوم نمایی در این جنگ به دنبال جلب افکار عمومی جهان به کمک امپراطوری رسانه‌ای حاکم بر دنیا می‌باشند تا در پرتو این مظلوم نمایی جنایات خود را بر علیه مردم بی‌دفاع، کودکان و زنان در غزه به نهایت برسانند.

وی اضافه کرد: البته در هر جنگی از طرفین کشته، مجروح و اسیر به جا می‌ماند اما از آنجا که بسیاری از مردم عقل شان به چشمشان است دیدن صحنه زخمی‌ها و کشته‌ها احساسات را تحریک می‌کند در حالی که باید حساب ظالم از مظلوم را جدا کرد و تاسف و ناراحتی بر مظلومان فضیلت است.

آیت الله شیخ بهایی با بیان اینکه دستاوردهای فلسطینی‌ها در عملیات طوفان الاقصی بسیار بالا و والا بوده، ابراز کرد: همین که تصمیم گرفتند و به این خودباوری رسیدند که ما می‌توانیم و آماده شهادت در راه خدا شدند تا جایی که رهبر عزیز بوسه بر پیشانی و بازوی آنان زد بالاترین دستاورد بوده است.

این استاد حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: درهم شکستن هیمنه پوشالی رژیمی که خود را ابر قدرت منطقه می‌دانست، بی آبرویی سامانه گنبد آهنین که قصد داشت آن را به کشورهای منطقه بفروشد، انجام عملیات موفق همه جانبه و وسیع در عمق سرزمین‌های اشغالی، اسارت گرفتن فرماندهان ارشد و کشتن جمع زیادی از صهیونیست‌ها از جمله دستاوردهای این عملیات است.

وی غافلگیری عظیم نظام اطلاعاتی که روزگاری مخوف‌ترین سیستم اطلاعاتی جهان محسوب می‌ شد را از دیگر دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی برشمرد و گفت: فلسطین از این به بعد در قالب یک قدرت منطقه‌ای ظاهر خواهد شد و تصمیم گیر منطقه در آینده جبهه مقاومت خواهد بود.

کد خبر 1728534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha