حماس: بمباران کاروان آوارگان در غزه جنایتی وحشیانه است

جنبش مقاومت اسلامی حماس بمباران کاروان آوارگان فلسطینی در شهر غزه توسط جنگنده های اسرائیلی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین،جنبش مقاومت اسلامی حماس بمباران کاروان آوارگان فلسطینی در شهر غزه توسط جنگنده های اسرائیلی را به شدت محکوم کرد.

این جنبش در بیانیه ای تاکید کرد که بمباران کاروان حامل آوارگان فلسطینی در غزه جنایتی وحشیانه است که صرفا پایبندی ملت فلسطین به سرزمین خود را افزایش خواهد داد.


این جنبش افزود که این جنایت وحشیانه که به شهادت 70 نفر از جمله شمار زیادی زن و کودک و زخمی شدن بیش از 200 نفر دیگر منجر شد، اوج دروغ پردازی ها و گمراه سازی های دشمن صهیونیستی پس از درخواست از فلسطینیان برای ترک خانه های خود و رفتن به مناطق جنوبی را می رساند و به محض انتقال این افراد به مناطق جنوبی، جنگنده های اسرائیلی مستقیما این آوارگان را هدف قرار دادند و این جنایت به عنوان شاهد و گواهی بر جنایات و وحشی گری صهیونیست ها باقی خواهد ماند.


حماس تاکید کرد که ما در جنبش حماس در واکنش به ادامه جنایات علیه مردم غزه تاکید می کنیم که این جنایات و کشتارهای هدفمند در سایه همراهی و جانبداری آمریکا و غرب از این رژیم و سیاست های دوگانه آن ها در شیوه تعامل با قضیه عادلانه و حقوق مشروع ملت فلسطین، هرگز منجر به تضعیف عزم و اراده ملت فلسطین که در کنار مقاومت قهرمان خود ایستاده و مخالف هرگونه کوچ از سرزمین خود است، نخواهد شد.

کد خبر 1728546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha