بازشناسی ابعاد مختلف اتفاقات تاریخی ۱۳ آبان ضروری است

حجت الاسلام احمدرضا غلامی با بیان اینکه بازشناسی ابعاد مختلف اتفاقات تاریخی ۱۳ آبان ضروری است، گفت: در این راستا از ظرفیت کارشناسان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان ضمن تشکر از همکاری همه جانبه صدا و سیما در برنامه های مختلف اظهارداشت: تمام برنامه ریزی های دستگاه های ذی ربط و حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ها و دیگر مناسبت ها تنها زمانی می تواند منشا اثر باشد که بتوان تصاویر و قاب های ماندگاری از آن را ضبط و در معرض دید عموم قرار داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان افزود: صدا و سیما تا به امروز در این حوزه عملکرد بی‌نقص و مثبتی از خود به جای گذاشته است.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به یوم الله ۱۳آبان گفت: انتظار می رود رسانه استانی با تهیه و تولید برنامه های تبیینی و دعوت از کارشناسان مختلف نسبت به بازشناسی ابعاد مختلف اتفاقات تاریخی این روز بزرگ و ضرورت گرامیداشت آن اقدام‌کند.

دکتر شیروی، مدیرکل صدا و سیمای لرستان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه تا به حال قاب های ماندگاری از حماسه سازی مردم استان در مناسبت های مختلف در شبکه های سراسری منتشر شده و صدا و سیمای استان توانسته رضایتمندی قابل قبولی را از طرف مخاطبان خود در این حوزه دریافت کند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان افزود: این مرکز آماده همکاری کامل با شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی است و با فراهم نمودن به روزترین و کامل ترین امکانات توانمندی پشتیبانی رسانه ای از برنامه ها و همچنین انجام پژوهش های میدانی با رویکرد آسیب شناسی مراسمات را دارد.

کد خبر 1728604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha