آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت از حمایت‌های مالی و معنوی بهره‌مند می‌شوند

عسگری با بیان اینکه نسل جوان به انتقال مفاهیم فرهنگی از زبان هنر علاقه بیشتری نشان می‌دهد، گفت: تولیدکنندگان آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت از حمایت‌های مالی و معنوی این بنیاد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری امروز (شنبه ۲۲ مهر) در نشست تخصصی کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده حمایت از تولیدات هنری در حوزه تئاتر، پویانمایی، فیلم و سرود است به طوری که برای ساخت فیلم «آن دو» در استان بیش از ۵۰ درصد از هزینه‌ها از طرف بنیاد تأمین شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان بازویی قوی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و تصریح کرد: درخواست می‌شود این مجموعه ورود بیشتری به این حوزه داشته باشد.

عسگری با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی برنامه‌های حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادآور شد: برای تولید کتاب در این حوزه نظارت‌هایی انجام می‌شود اما باید به شکلی تخصصی به این موضوع پرداخت تا اثر تولیدی از جاذبه‌های لازم برای نسل جوان و نوجوان برخوردار باشد.

وی همچنین تجلیل و دیدار خانواده شهدا و ایثارگران را مهم خواند و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌ های فرهنگی این برنامه‌ها را بیش‌ازپیش در دستور کار قرار دهند و اقدامات انجام شده، نمود بهتری داشته باشد.

کد خبر 1728605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha