اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان برگزار می شود

ولی پور از برگزاری اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان خبر داد و گفت: این اجلاسیه با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فریبا ولی پور، امروز(۲۳مهر)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان با عنوان انیس شاهدان فردا در دهکده مقاومت برگزار می شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان افزود: این اجلاسیه با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران و یک‌هزار و ۶۰۰ نفر مهمان برگزا ر خواهد شد.

وی با اشاره به از روند فعالیت‌های انجام شده کمیته بانوان کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان در دو سال گذشته، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ۱۸گانه انجام شده در این کمیته با تلاش بانوان عضو کمیته انجام شده است.

ولی پور با بیان اینکه یکی از ماندگارترین اتفاق‌ها در حوزه کنگره شهدا تألیف کتاب است، عنوان کرد: تالیف کتاب با هدف ثبت مجموعه خاطرات شفاهی بانوان فعال در عرصه دفاع مقدس استان انجام می شود.

وی ادامه داد: در این عرصه ۲۴ بانوی لرستانی شناسایی و مجموعه روایت‌گری این بانوان در قالب چند جلد کتاب با عنوان زینبی‌ها منتشر خواهد شد.

ولی پور با اشاره به رونمایی کتب در این اجلاسیه، خاطرنشان کرد: کتاب های  فرهنگ‌نامه ۴۷۹ شهید زن استان، کتاب حجاب و عفاف در وصایا و سیره شهدا(مجموعه وصایای ۶هزار ۵۵۵ شهید استان لرستان)، کتاب ماه در مه (زندگی‌نامه شهید انصاری)  رونمایی خواهد شد. 

کد خبر 1728717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha