قتل کودک 6 ساله فلسطینی با ضربات چاقو در آمریکا!

یک مرد سفیدپوست 71 ساله در ایالت «ایلینوی» آمریکا با انگیزه‌های ضد فلسطینی و ضد اسلامی به یک کودک6 ساله مسلمان 26 ضربه چاقو زد و مادرش را به شدت مجروح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «nytimes»، یک مرد سفیدپوست 71 ساله در ایالت «ایلینوی» آمریکا با انگیزه‌های ضد فلسطینی و ضد اسلامی به یک کودک6 ساله مسلمان 26 ضربه چاقو زد و مادرش را به شدت مجروح کرد.

مقامات اعلام کردند که آنها این حمله را جنایتی ناشی از نفرت می دانند که با جنگ در اسرائیل و غزه مرتبط است.

این قتل وحشیانه در ایلینوی، رهبران مسلمان را بسیار نگران کرده است؛ آنها از سیاستمداران و روزنامه نگاران آمریکایی خواستند تا در هنگام پرداختن به درگیری های خارج از کشور، انسانیت و مظلومیت فلسطینی‌ها را به طور کامل منعکس کنند.

«عبدالناصر رشید»، نماینده دموکرات ایالت ایلینوی که یک فلسطینی آمریکایی است، گفت: این اتفاق به طور مستقیم ناشی از یک اقدام غیرانسانی و ضد انسانی بوده است.

محققان در شهرستان «ویل» در جنوب غربی شیکاگو، صحنه ای غم انگیز را توصیف کردند. آنها گفتند که صاحبخانه 71 ساله صبح روز شنبه در خانه آنها به پسر و مادرش که مستأجران او بودند با چاقو حمله کرد.

به گفته کلانتری، این پسر که توسط یکی از اعضای خانواده و شورای روابط آمریکایی-اسلامی به نام «وادع الفیومه» شناسایی شده بود، 26 ضربه چاقو خورد و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گفته مقامات، مادر این پسر که 32 سال دارد با بیش از 12 ضربه چاقو در وضعیت وخیمی قرار دارد.

بستگان این مادر و فرزند گفتند که آنها یک خانواده فلسطینی بوده اند که در آمریکا زندگی می‌کردند.

دفتر کلانتری شهرستان ویل روز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت: کارآگاهان توانستند تشخیص دهند که هر دو قربانی این حمله وحشیانه به دلیل مسلمان بودن و درگیری‌های اخیر خاورمیانه، هدف قرار گرفتند.

مرد متهم در این حمله به نام «جوزف ام. چوبا» به اتهام قتل درجه یک، اقدام به قتل درجه یک و دو فقره جنایت ناشی از نفرت با سلاح مرگبار در بازداشت بوده است.

این حادثه در بحبوحه لفاظی های بی وقفه سیاستمداران و رسانه های آمریکایی علیه مسلمانان بر سر جنگ اسرائیل علیه فلسطینی‌ها  در نوار محاصره شده غزه رخ داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات و فعالان حقوق مسلمانان گفتند که این مرد به دلیل ضربات چاقو به پسر فلسطینی و زخمی کردن مادرش باید به جنایت ناشی از نفرت متهم و به همین دلیل محاکمه شود.

گفته می شود که این مرد فریاد زده است: «شما مسلمانان باید بمیرید!».

شورای روابط آمریکایی-اسلامی،  لفاظی های اسلام هراسانه سیاستمداران و رسانه ها را مسئول این جنایت دانست.

این شورا تاکید کرد که لفاظی های اسلام هراسانه و نژادپرستی ضد فلسطینی که توسط سیاستمداران، رسانه ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی منتشر می شود، باید متوقف شود.

کد خبر 1728814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha