اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه مرهون خون شهدا است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان(ع) با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه مرهون خون شهدا است گفت: پایه‌های انقلاب اسلامی در کشور و منطقه به‌روی شانه‌ زنان و همسران شهدا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مرتضی کشکولی، امروز(۲۴مهر)، در اجلاسیه ۴۷۹ زن شهید لرستان با عنوان «انیس شاهدان» اظهارکرد: جمهوری اسلامی از یک کشور نوپا و خسارت‌دیده جنگ به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ که این قدرت در سایه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به‌دست‌ آمده‌ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: اکنون انقلاب اسلامی در عراق به‌عنوان ستونی محکم برای جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیر مجاهدت فلسطینی‌های مجاهد صعودی شده و از مبارزه با سنگ به طوفان الاقصی رسیده‌ است، گفت: این غافلگیری اسرائیل از قدرت مجاهدان فلسطینی، دنیا را متحیر کرده‌ است.

سردار کشکولی بیان کرد: شهادت کودکان و زنان فلسطینی در غزه به‌دستور مستقیم آمریکا و مشارکت اروپا توسط رژیم صهیونیستی نشانه‌ای بر اقدامات جنایت‌کارانه رژیم غاصب اسرائیل است.

وی گفت: کشتار زنان و کودکان تاثیری در روحیه ایستادگی جبهه مقاومت ندارد و حوادث غزه مقاومت را قوی تر می کند.

سردار کشکولی ایران را سردمدار مبارزه با جبهه استکبار در منطقه خواند و گفت: تیر دشمن برای مرعوب‌کردن ملت‌ها با ایستادگی جبهه مقاومت، کودکان و زنان به سنگ می‌خورد و رژیم صهیونیستی به‌زودی از منطقه برچیده می‌شود.

کد خبر 1728892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha