آموزش مهارت‌های علمی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در رویداد «قاصدان نجابت»

در راستای اهمیت زیست عفیفانه رویداد «قاصدان نجابت» با موضوع آموزش مهارت‌های علمی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نخستین جلسه از رویداد«قاصدان نجابت» در راستای اهمیت زیست عفیفانه به آموزش مهارت‌های علمی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با حضور معلّمان، دانشجویان، مبلّغان و فعالان فرهنگی کاشان برگزار شد.

«قاصدان نجابت» عنوان رویدادی از سری برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است که با همکاری دانشگاه فرهنگیان کاشان پیرامون آشنایی با چیستی، چرایی و چگونگیِ حجاب و عفاف، زیست عفیفانه از نگاه؛ فلسفی، اخلاقی، تربیتی، جامعه‌شناختی، روان‌شناختی، نوروبیولوژیک، فقه و حقوق، تاریخی، سیاسی و قرآنی و همچنین تربیت کنشگر حوزه عفاف و حجاب«آموزش مهارت‌های ارتباط موثر و اصول امر به معروف و نهی از منکر جذّاب و نحوه پاسخگویی اقناعی به شبهات نوجوانان و جوانان» آغاز شد.

آموزش مهارت‌های علمی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در رویداد «قاصدان نجابت»

مرتضی کاشانی‌نژاد ابیانه استاد حوزه و دانشگاه در نخستین جلسه این برنامه در ۳ تایم یک‌ ساعته در رابطه با موضوعات تخصصی حجاب از نگاه علم و فلسفه، مهارت‎های ارتباط موثر با مخاطب نوجوان و جوان، راه‌ و روش‌های علمی و روانشناسی و به‌روز برای تبیین موضوع عفاف و حجاب برای نوجوانان و جوانان در مدارس و نیز تکنیک‌های تاثیرگذاری هرچه بیشتر روی آن‌ها سخن گفت و آموزش‌های لازم را ارائه کرد.

بهره‌مندی از اساتید برجسته کشوری، اعطای گـواهـیـنـامـه معتبر از دانشگاه فرهنگیــان و تقدیر شایسته از نفرات برتر دوره و دعوت به همکاری از مزایای این رویداد تخصصی است که قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده طی ۱۸ جلسه در مهر، آبان و آذر ماه سال جاری با موضوع عفاف و حجاب از نگاه علم برگزار شود.

کد خبر 1728893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha