امروزه ارتش، محور گوش به فرمان ولایت و پشتیبان مردم ایران اسلامی است

حیدری گفت: ارتش با برخورداری از روحیه معنوی توانسته رضایت مقام عظمای ولایت را به گونه ای جلب کند و محور گوش به فرمان ولایت و پشتیبان مردم ایران اسلامی است.

عادل حیدری در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش ،گفت: سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به یمن فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره)،  در سال ۱۳۶۰ با ابتکار هوشمندانه امام خمینی(ره) تاسیس شد .

 فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه صاحب الزمان(عج) در پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب افزود : این سازمان مقدس با سابقه طولانی و تلاشهای گسترده و وصف ناپذیر به وظایف خود جامه عمل پوشانده و به نتایج بسیار عالی‌ در سطح کشوری و بین‌المللی دست یافته است.

وی خاطر نشان کرد: این سازمان برای خود چشم‌اندازهایی ترسیم کرده است که این موارد بر اساس تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری تنظیم شده که یکی از مهم‌ترین این چشم اندازها ایجاد روحیه صمیمیت و یکدلی میان کارکنان آجا و سایر نیروهای مسلح کشور است.

حیدری با اشاره به اینکه  امروزه ارتش، محور گوش به فرمان ولایت و پشتیبان مردم ایران اسلامی است،گفت: ارتش با برخورداری از روحیه معنوی توانسته رضایت مقام عظمای ولایت را به گونه ای جلب نماید که ایشان در تعریفی بی بدیل از ارتش فرمودند: ارتش انقلابی به برکت جمهوری اسلامی ایران صرفاً ابزار آلات تجربه دانش و فن نیست بلکه یک نمایشگاه از ارزش های اسلامی هم هست که می شود آن را سر دست گرفت و به ملت و بلکه به جهان نشان داد.   

 فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه صاحب الزمان(عج) در پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به برنامه های اجرایی هفته عقیدتی سیاسی ارتش ، اظهار کرد: برگزاری مسابقات عمده قرآنی با مشارکت چشمگیر در سطح ارتش، احداث صدها حسینیه، نمازخانه و مسجد در مناطق عملیاتی و یگان های آموزشی و مناطق محروم کشور توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، برپایی ۴۳ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مقطع کارکنان ، ۲۲ دوره مسابقات قرآن کریم  مقطع خواهران و دانشجویان ، برگزاری جشنواره حدیث و جشنواره گوهرهای فاطمی،نصب العین قرار دادن فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور با راه اندازی نهضت قرآنی و تربیت و آموزش چهره های قرآنی ۱۵۰ عدد دارالتحفیظ و کلاس تخصصی آموزش حفظ قرآن کریم بیش از ۳۷ هزار حافظ مختلف قرآن کریم تربیت کرده که از این تعداد بیش از ۲۹۴ نفر حافظ کل قرآن کریم هستند.

وی با اشاره به مأموریت سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش گفت: رشد و گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در ارتش و وزارت دفاع و سازمان‌های وابسته به آنها بر اساس معیارها و ضوابط اسلامی و تدابیر ورهنمودها و دستورالعمل‌های مقام رهبری است.

حیدری در پایان افزود:برپایی نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های قرآن، کلاس‌های نهج‌البلاغه، کلاس‌های صحیفه سجادیه، مهدویت، اردوهای سیاحتی و زیارتی و گروه‌های سرود از جمله برنامه‌هایی است که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همه یگان‌های ارتش برای همه کارکنان رسمی و وظیفه و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌کند.

کد خبر 1728915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha