رژیم صهیونیستی ۷۰ سال به بهانه‌های مختلف علیه ملت مظلوم فلسطین حمله‌ور شده است

معاونت فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز پرچم مبارزه با طاغوت در دست جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و ایران طلایه‌دار مبارزه با استکبار جهانی و طاغوت است.

حجت الاسلام ولی‌الله کوهی، معاونت فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت:  مسلمانان و برادران دینی در فلسطین گرفتار برخی مشکلات و ظلم و تجاوز هستند و رژیم کودک‌کش صهیونیستی ۷۰ سال به بهانه‌های مختلف و به صورت شبانه‌روزی علیه این ملت مظلوم حمله‌ور شدند.

وی تصریح کرد: پس از ۷۰ سال برادران جهادی در حماس و گردان‌های بیت‌المقدس در مقابل اسرائیل ایستاده و یک عملیات پس از هفت دهه شکل گرفته و با این همه شهدا که در مسیر آزادی قدس شریف تقدیم شد، عملیات منظم را برای نخستین بار انجام دادند.

اگر مسائل خارجی اجازه می‌داد، ملت ایران ۱۰ بار قدس را آزاد کرده بودند

حجت الاسلام و المسلمین کوهی افزود: اگر مسائل خارجی اجازه می‌داد هم‌اکنون ملت ایران ۱۰ بار قدس را آزاد کرده بودند و در طول تاریخ اسلام، قدس دوبار آزاد شده، یک بار به دست خلیفه دوم و بار دوم به دست صلاح‌الدین ایوبی و بار سوم به دست سربازان امام خامنه‌ای در ۵۰ کیلومتری قدس، جبهه مقاومت آماده گرفتن قدس شریف هستند و با عنایت خداوندی به زودی قدس آزاد می‌شود.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که خود از مومنان و اهل ایمان دفاع کند و بنابراین کسانی که ادعای ایمان دارند باید از فلسطین دفاع کنند چون مردم فلسطین برادران دینی ما هستند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین یکی دیگر از دلایل لزوم دفاع از فلسطین، مبارزه با طاغوت زمان است و در طول تاریخ انبیای الهی از آدم تا خاتم با طاغوت زمان مبارزه کردند.

حجت الاسلام ولی‌الله کوهی ادامه  داد: خوشبختانه امروز نیز پرچم مبارزه با طاغوت در دست جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و ایران طلایه‌دار مبارزه با استکبار جهانی و طاغوت است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن آمریکا و رژیم صهیونیستی به معنای دقیق کلمه جزو طاغوتیان هستند و آنها به هر کشوری به ویژه کشورهای اسلامی وارد شدند آن کشور ویران شده است.

کد خبر 1728945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha