بیش از ۴ هزار ایتام و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴ هزار و ۹۳۳ ایتام و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: همچنین تعداد حامیان هم ۳۱ هزار و ۳۹۹ نفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دریافتی ایتام زنجانی به یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید، گفت: یکی از طرح هایی که در کمیته امداد به صورت جدی اجرا و دنبال می شود، طرح اکرام ایتام و حمایت از فرزندان محسنین است.

به گفته وی، در حال حاضر قریب به ۴ هزار و ۹۳۳ ایتام و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، همچنین تعداد حامیان هم ۳۱ هزار و ۳۹۹ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از اجرای طرح جهاد روشنایی با همکاری شرکت برق و گروه های جهادی در استان زنجان خبر داد و گفت: در قالب این طرح؛ انرژی برق تولیدی از هر پنل خورشیدی نصب شده در روستاهای استان از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان خریداری و وارد مدار می‌شود.

وی افزود: نصب پنل ها گروه جهادی به صورت رایگان انجام می‌شود که گروه جهادی در راستای آموزش، طراحی و نصب نیروگاه خورشیدی را برعهده می‌گیرند و خدمات این گروه‌ها به صورت رایگان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: این طرح برای مناطق محروم و کم برخوردار روستایی و خانواده‌های مستعضف است با توجه به اینکه در حوزه اشتغال دارای مشکل است، بنابراین هم کمک معیشتی به خانوارها است و هم برای نگهداری این دستگاه‌ها شغل برای صاحبان آنان ایجاد می‌شود که مانع خروج افراد از روستا و مهاجرت به شهر می‌شود.

کد خبر 1729022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha