ایجاد بیش از 2 هزار و 500 فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان مرکزی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از ایجاد بیش از 2500 فرصت شغلی توسط این نهاد انقلابی دراستان مرکزی خبر داد.

رمضانعلی جلالی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر، گفت: در 5 ماه نخست سال جاری تعداد 2 هزار و 538 فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ایجاد شده است.


وی ادامه داد: فرصت های شغلی ایجاد شده به صورت متنوع و در زمینه های کشاورزی، صنعت، خدمات، کاریابی و غیره است.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این میزان اشتغال زایی، اظهار کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی، بالغ بر یکصد و 64 میلیارد و 970 میلیون ریال هزینه شده است.


جلالی با مقایسه میزان اشتغال زایی طی سال های اخیر، خاطرنشان کرد: تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان 263 درصد رشد داشته است.


این مقام مسوول در پایان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی سال گذشته رتبه اول در بحث اشتغال و ایجاد زمینه های شغلی را کسب کرده است، تصریح کرد: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری در جهت حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی، این نهاد همچون سنوات گذشته با تمام توان به ایجاد فرصت ها و زمینه های شغلی همت گمارده است.


پایان پیام/

کد خبر 172908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha