جوانان محور مقاومت، پاسخ کوبنده ای به جنایات صهیونیسم خواهند داد

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: با توجه به حملات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به بیمارستان غزه، جوانان محور مقاومت، پاسخ کوبنده ای به جنایات آنان خواهند داد.

حجت الاسلام مهدی مهرپویان، مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: بدون تردید جوانان محور مقاومت و رزمندگان جبهه حق بیش از این صبر و مدارا را جایز ندانسته و پاسخ کوبنده ای به سفاکان اسرائیلی و حامیان شیطانی آنها خواهند داد.

 وی خاطرنشان کرد: حمله وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و کشتار بی رحمانه بیماران و مجروحان و زنان و کودکان پناهنده به این بیمارستان که نمایانگر درنده خویی و ددمنشی این رژیم کودک کش و و جنایتکار می باشد، دل هر انسان آزاده و پایبند به اصول اولیه انسانیت را به درد آورده که اتمام حجت صریحی بر تمامی سازمان های حقوق بشری است.

 حجت الاسلام مهرپویان عنوان کرد: بدون شک سیل خونی که جنایتکاران صهیونیستی به راه انداخته اند خودشان را خواهد برد و طوفان خروش آزادی خواهان این شجره خبیثه را ریشه کن خواهد کرد. 

 مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی بیان کرد: مردم غیور و قهرمان ایران شریف همیشه در خط اول از دفاع از مظلومان هستند.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز اعلام کرد که تعداد شهدای غزه به ۳۲۰۰ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۱۱۰۰۰ نفر افزایش یافته ‌است.

کد خبر 1729148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha