جنایت‌های صهیونیست‌های غاصب سبب اتحاد بیشتر مسلمانان شده است/ سکوت غربی‌ها در این جنایت «شرم‌آور» است

رعیت ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی‌دفاع غزه تاکید کرد که این جنایت‌ها قلوب مسلمانان را به درد آورده و اتحاد آنان را بیشتر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد رعیت امروز (چهارشنبه ٢۶ مهر) در حاشیه تجمع جامعه بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن استان گلستان و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در گرگان با اشاره به جنایت صهیونیست‌های غاصب و کودک‌کش در حمله به بیمارستانی در غزه، اظهارکرد: به فضل الهی به‌زودی ریشه غاصبان، استعمارگران و ظالمانی که ناجوانمردانه، ددمنشانه و به‌دور از انسانیت زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم را به شهادت می‌رسانند، برکنده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این جنایت و ظلم بزرگ که قلوب همه انسان‌های آزاده و مسلمان را به درد آورده، سبب اتحاد بیشتر مسلمانان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نابودی اشغالگران شده است.

وی با بیان اینکه این جنایت، دردآور و اسفناک است، از استانداردهای دوگانه غربی‌ها انتقاد کرد و گفت: در جنگ اوکراین سریعا جامعه جهانی تشکیل جلسه داد و خواستار توقف جنگ شد اما امروز که زنان و کودکان مظلوم فلسطینی به خاک و خون کشیده می‌شوند، غربی سکوت شرم‌آوری کرده‌اند.

رعیت با اشاره به اجتماع مسجدی‌ها و قرآنیان استان در مقابل تالار فخرالدین اسعد گرگانی در محکومیت جنایت رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی، گفت: ما در کنار ملت مظلوم فلسطین هستیم و هر لحظه ولی امرمان اذن دهد آماده پوشیدن لباس رزم برای حذف این غده سرطانی هستیم.

کد خبر 1729237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha