حمله به بیمارستان غزه جزو وحشیانه ترین عملکرد رژیم صهیونیسیتی در 70 سال گذشته بود

حجت الاسلام گرزین گفت: حمله به بیمارستان غزه جزو وحشیانه ترین عملکردهای رژیم صهیونیسیتی در 70 سال گذشته بود اما این رفتار ددمناشانه نه تنها ذره ای از مقاومت این مردم شجاع را کم نکرد بلکه سبب ایستادگی بیشتر آنان شد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در پی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: حمله به بیمارستان غزه جزو وحشیانه ترین عملکردهای رژیم صهیونیسیتی در 70 سال گذشته بود اما این رفتار ددمناشانه نه تنها ذره ای از مقاومت این مردم شجاع را کم نکرد بلکه سبب ایستادگی بیشتر آنان شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مقاومت کم نظیر مردم غزه همان الگو و خط سیری است که عامل پیروزی و غلبه جهان اسلام بر جبهه کفر و نفاق خواهد بود.

وی ادامه داد: با وجود وحشی گری رژیم صهیونیستی که شب گذشته و قتل عام مردم در بیمارستان غزه به اوج رسید، مقاومت و همبستگی مردم این منطقه به اوج رسید تا اندازه ای که نمونه آن را کمتر می توان در تاریخ مشاهده کرد.

حجت الاسلام گرزین اظهارداشت: بر خلاف همیشه، اتفاقات غزه به خصوص نمایش صریح و روشن وحشی گیری رژیم خونخوار صهیونیستی موجب انسجام و اتحاد کشورهای آزادی خواه دنیا به خصوص مسلمانان شد که امیدواریم همان گونه که امام راحل فرمودند سیل اراده و حرکت ملت های اسلامی باعث از بین بردن این رژیم شود.

وی با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه از مردم گرگان دعوت کرد با حضور در تجمع عصر امروز این رفتار سفاکانه را محکوم کنند و صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند.

کد خبر 1729275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha