رویداد مدیران کانون‌های منتخبِ تربیت‌محور برگزار می‌شود/ برترین‌های «مسجد، کانون نشاط» تقدیر می‌شوند

مقدم از برگزاری رویداد مدیران کانون‌های منتخبِ تربیت‌محور خبر داد و گفت: آیین اختتامیه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» همراه با تقدیر از برترین‌ها به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

«مهدی مقدم» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری رویداد آموزشی «مدیران کانون‌های فرهنگی هنری منتخبِ تربیت‌محور» به میزبانی استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از صبح فردا (پنجشنبه، ۲۷ مهرماه) آغاز شده و تا جمعه، ۲۸ مهرماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور درباره استادان حاضر در این رویداد آموزشی، بیان کرد: محسن عمادی، نویسنده و مسئول گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، علیرضا دوستانی محقق و پژوهشگر تعلیم و تربیت، حجت الاسلام سیدامین موسوی مسئول کمیته تربیت قرارگاه بین الملل مساجد، حجت الاسلام دکتر محمد رحمانی، مدرس تدوین استراتژی فرهنگی و علی جانباز، مدیر حوزه هنری کودک و نوجوان در این دوره آموزشی به بیان مباحث برای مدیران کانون‌های فرهنگی هنری می‌پردازند.

رویداد مدیران کانون‌های منتخبِ تربیت‌محور برگزار می‌شود/ برترین‌های «مسجد، کانون نشاط» تقدیر می‌شوند

حضور ۷۵ مدیر کانون برتر و برگزیده در رویداد آموزشی

وی از حضور ۷۵ نفر از مدیران برتر طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» و نیز برگزیدگان حوزه تعلیم و تربیت کانون های مساجد در این رویداد خبر داد و گفت: معرفی شهدای مسجدی که از فعالان فرهنگی بوده‌اند توسط محسن عمادی، آسیب شناسی آموزش های قرآنی در پهنه مساجد و بررسی چرایی به نتیجه نرسیدن این آموزش ها در مساجد توسط استاد دوستانی و بررسی راه‌های شناخت نوجوان امروزی با حضور استاد جانباز از محورهای این رویداد آموزشی است.

مقدم ادامه داد: علاوه بر این، محور تشکیلات و تمدن توحیدی نیز در این رویداد توسط حجت الاسلام موسوی به بحث و بررسی گذاشته می‌شود؛ در ادامه و همزمان با دومین روز از این رویداد آموزشی، جمعه، ۲۸ مهرماه مسئله آینده نگاری مسجد و تربیت با حضور دکتر رحمانی، مدرس تدوین استراتژی برای مدیران‌مسئول کانون‌های برگزیده به بحث و بررسی گذاشته می شود.

رونمایی از کتاب جانباز 

مقدم درباره برنامه های پیش بینی شده برای آیین افتتاحیه این رویداد، بیان کرد: رونمایی از کتاب «جانباز» به عنوان جدیدترین نشر مجموعه ابراهیم هادی که به زندگی شهید عبداللهی از فعالان و جهادگران مسجدی اصفهان اختصاص دارد با حضور سلمان عبداللهی، فرزند آن شهید بزرگوار که از مدیران کانون های مساجد استان اصفهان نیز است، از جمله برنامه های پیش بینی شده برای آیین افتتاحیه این رویداد به شمار می رود.

برترین‌های طرح ملی «مسجد کانون نشاط» تقدیر می‌شوند

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور همچنین از برگزاری آیین پایانی طرح ملی «مسجد کانون نشاط» خبر داد و ابراز کرد: این آیین صبح جمعه ۲۸ مهر ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با حضور مسئولان استانی و کشوری و نیز صاحبنظران و کارشناسان و خانواده معظم شهدا برگزار و طی آن از پنج کانون برگزیده طرح ملی مسجد کانون نشاط تقدیر به عمل می‌آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و استاد اصغر طاهرزاده، رونمایی از سرود اختصاصی رویداد ملی «مسجد کانون نشاط» که به همت کانون فرهنگی هنری غدیر استان یزد تولید شده است، در کنار تقدیر از سه کانون فرهنگی هنری برتر در رویداد ملی «رویش» بچه های مسجد نیز از دیگر بخش های پیش بینی شده برای این آیین اختتامیه به شمار می رود.

گفتنی است، طرح ملی «مسجد کانون نشاط» تابستان امسال برای بچه‌های مسجد به اجرا درآمد و توانست جمع کثیری از آنها را جذب و همراه کند.

کد خبر 1729287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha