قاچاق سوخت در خراسان جنوبی نیازمند اقدامات پیشگیرانه

گلچین خواستار اقدامات پیشگیرانه در خصوص معضل قاچاق سوخت در خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد شریف گلچین امروز (26 مهر) در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان اظهار کرد: در حوزه شهرستان نهبندان اقدامات خوبی در خصوص مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی انجام شده و شرکت گاز سعی کرد تا در زمستان سال گذشته در اوج مصرف، گاز مردم قطع نشود.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در اوج مصرف گاز در سال گذشته اگر بازدیدها و تلاش های استاندار و مسئولان‌ نبود قطعی های گاز زیادی داشتیم، افزود: استان کویری و مرزی هستیم که با هماهنگی دستگاه های متولی مدیریت ها انجام شده، لذا اقدامات شاخصی افتاد.

وی با بیان اینکه مردم شایسته خدمت مسئولان هستند، ادامه داد: همه استان ها باید عزمی برای مبارزه با قاچاق فرآورده های سوختی داشته باشند.

گلچین گفت: در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرمان هشت ماده ای توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد و  33 دستگاه پای کار آمدند که از اقدامات موفق دولت است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان با هیچ یک از موارد پدافند غیرعامل همخوانی ندارد لذا زیرساخت های آن باید تقویت شود.

گلچین با اشاره به معضل قاچاق سوخت در استان گفت: نگاه به این معضل باید پیشگیرانه باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه ها را موظف کردیم تا در خصوص سامانه سیپاد، سپهتن، معادن و سایر  اقداماتی در خور انجام دهند، گفت: در راستای مبارزه با فرآورده های سوخت باید خدمت ها را افزایش و آتش به اختیار باشند.

وی در پایان به آماج حملات صهیونیستی در غزه و سیاست های غربی ضد انسانی آمریکایی که به اسرائیل دیکته می شود اشاره کرد و افزود: به کسانی که فکر می کنند با کشتار مردم غزه روحیه ارزشمندی، آزادی و آزادگی و مقاومت را از بین ببرند، باید گفت خیال باطلی دارند.

کد خبر 1729303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha