کارت های سوخت سرگردان در نهبندان جمع آوری می شوند

ایروانی گفت: کارت های سوخت سرگردان در نهبندان باید به صورت مستمر جمع آوری و باطل شوند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی امروز (۲۶ مهر) در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان اظهار کرد: از سال ۱۴۰۱ مصوباتی را در این کمیسیون ها گذرانده ایم که انتظار داریم به نتیجه برسد و یا در حال اجرا باشد.

فرماندار نهبندان قاچاق فرآورده های نفتی در نهبندان را یک چالش عنوان کرد و افزود: مسئله  خودروهای شوتی و اینکه شهرستان نهبندان در صدر این قاچاق قرار گرفته، وظایف ما را سنگین تر می کند.

وی با بیان اینکه مقرر شده شرکت نفت نسبت به تخلیه مخازن توقیفی در شهرستان اقدام کند،  گفت: در نهبندان اگر بخواهیم اقدامی هم انجام دهیم با محدودیت جا و مکان مواجه هستیم،  بسیاری مخازن آسیب دیده و فرسوده است و انتظار داریم اقدامات لازم نسبت به تعویض برخی مخازن انجام شود.

وی گفت: سامانه سیپاد و جی پی اس بر اساس نوع پیمایش نصب شده و در دستور کار است، همچنین تمام پیمانکاران مکلف به نصب این سامانه ها شده اند.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه کشاورزی نهبندان در کنار صنعت و معدن یک پیشران اقتصادی برای شهرستان است، افزود: سوخت مورد نیاز تراکتورهای کشاورزی باید از سوی جهاد کشاورزی تامین شود.

وی تصریح کرد: برای سوخت زمستانی منازل دارای علمک باید برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاهی انجام شود.

فرماندار نهبندان در پایان گفت: کارت های سوخت سرگردان در نهبندان باید به صورت مستمر جمع آوری و سوخت شوند.

کد خبر 1729305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha