یادواره ها باید نسل جوان را با سبک زندگی و مرام شهدا آشنا کند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: از طریق برگزاری یادواره های باید مرام، سبک زندگی، رشادت، شجاعت و ارزش های اخلاقی که شهدا مزین به آن بودند را به نسل جوان منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام میثم تارم در نشست هم اندیشی اولین یادواره شهدای بخش مرکزی جیرفت، ضمن تسلیت شهادت مردم مظلوم غزه، گفت: یکی از وظایف ملی و دینی ما، گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران است.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: یکی از بهترین شیوه های گرامیداشت و ارج نهادن به شهدا، برگزاری یادواره شهدا است که الحمدالله هر ساله در شهرستان جیرفت یادواره های متعددی به نحو مطلوب برگزار می شود.

وی تصریح کرد: از طریق برگزاری یادواره های باید مرام، سبک زندگی، رشادت، شجاعت و ارزش های اخلاقی که شهدا مزین به آن بودند را به نسل جوان منتقل کنیم.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه مردم مظلوم غزه نیازمند کمک های مردمی هستند، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت این کمک های مردمی است.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ظرفیت خوبی برای جلب کمک های مومنانه مردم و تحویل آنها به کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

کد خبر 1729336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha