انزجار مردم اصفهان از ظلم و ستم دولت های ظالم

مردم استان اصفهان همزمان با سراسر کشور انزجار خود را از ظلم رژیم صهیونیستی و اتفاقات ضد بشری آنان در فلسطین اعلام و این جنایات را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، ملت همیشه در صحنه استان اصفهان این بار نیز پس از اتفاقات در فلسطین، انزجار خود را نسبت به دولت های ظالم جهان اعلام و با حضور در راهپیمایی ها این اتفاقات را محکوم کردند.

انزجار مردم اصفهان از ظلم و ستم دولت های ظالم

راهپیمایی و مراسم ویژه این ایام در شهرستان های سراسر استان اجرا و شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر دادند.

همایش و گردهمایی هم در سراسر استان برگزار شد که تبیین و تشریح سیاست های ظالمانه اسرائیل و آمریکا صورت گرفته و همه با هم یکصدا شدند.

مقامات استانی و شهرستانی، اتحادیه ها و انجمن های صنفی نیز هر کدام در قالب پیام های جداگانه این جریان ظلم  ستم را محکومم کردند.

انزجار مردم اصفهان از ظلم و ستم دولت های ظالم

نمایش عمق جنایت و ظلم اسرائیل در حمله به بیمارستان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در سخنرانی مراسم اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت برخی از دولت ها همواره ظلم و ستم کرده و بی رحمانه بر ملت های مظلوم می تازد.

آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» افزود: عمق جنایت و ظلم اسرائیل در حمله به بیمارستان نمایش داده شد و همه ملت های جهان نسبت به این فتار ضد حقوق بشر و بر خلاف قوانین جنگ آگاه شدند.

وی با بیان اینکه سران ظلم تنها ادعای حقوق بشر دارند، تصریح کرد: حمله به بیمارستان در دوران جنگ ممنوع بوده اما آنان به این موضوع اصلا توجه ندارند.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: حمایت دولت آمریکا و تامین نیازهای آنان برای حمله به ملت مظلوم دنیا نشان دیگری از ظالمانه بودن رفتار آنان است.

وی از ملت های مسلمان جهان خواست تا ضمن محکومیت این حادثه، انزجار خود را از ظلم و ستم اعلام نمایند که این قده سرطانی هر کجا باشد، به آن جامعه و مملکت آسیب می زند.

کد خبر 1729375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha