جنایت رژیم صهیونیستی اعلام مرگ انسانیت و وجدان اخلاقی بشر است

رییس دانشکده کشاورزی شیروان گفت: جنایت بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی در حمله ددمنشانه به بیمارستان غزه که در نتیجه آن صدها کودک، زن و مرد مظلوم، بیمار، بی‌پناه و بی‌دفاع به شهادت رسیدند، نشانه اعلام مرگِ انسانیت و وجدان اخلاقی بشر است.

قربانعلی رسام، رییس دانشکده کشاورزی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در آخرین مرحله از جنایات ده‌ها ساله صهیونیست‌های غاصب علیه ملت مظلوم فلسطین، چندین روز است که جهان شاهد یک نسل‌کشی آشکار است، اوج این قساوت و شقاوت و رذالت در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه نمایان شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و یزیدیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند و اینک نمونه‌ای بارز از آن را در غزه می‌بینیم، دردناک‌تر اینکه کشورهایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، سکوت اختیار کرده و به نظاره نشسته‌اند.

رسام عنوان کرد: با این اوصاف، ملت ایران و به خصوص جامعه ولایت‌مدار دانشگاهی، با عبرت از پیام‌های قیام امام حسین(ع) هم صدا با مسلمانان و شیعیان راستین، حرکات بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستم را محکوم می‌کنند.

رییس دانشکده کشاورزی شیروان بیان کرد: اگر مجامع جهانی و دولت‌های ساکت در قبال این فجایع بزرگ انسانی به شیوه ناپسند خود در حمایت از رژیم اشغالگر و جنایتکار اسرائیل ادامه دهند بطور قطع بحران‌های بزرگ‌تری در پیش‌رو خواهد بود که دامان آنان را نیز خواهد گرفت.

رسام اضافه کرد: حوادث هولناک اخیر در غزه مظلوم که به دست رژیم سفاک و غاصب اسرائیل انجام پذیرفت، استمرار بیش از هفتاد سال ستم و ظلم آشکار بر فلسطین و پارۀ تن امت اسلامی بود، این مصیبت فاجعه‌بار در تومار مظلومیت فلسطین، قدس و غزه، هیچگاه جبران و فراموش نخواهد شد.

کد خبر 1729377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha