اعلام شماره حساب از سوی داوطلبان مجلس گامی موثر برای شفاف‌سازی انتخاباتی است

وحیدی گفت: اعلام شماره حساب بانکی برای فعالیت اقتصادی انتخابات از سوی داوطلبان گامی موثر برای شفاف‌سازی انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، احمد وحیدی امروز (پنجشنبه ٢٧ مهر) در بدو ورود به گلستان در جمع ‌ خبرنگاران گفت: اعلام شماره حساب بانکی از سوی داوطلبان  مجلس شورای اسلامی که به منظور اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در این دوره از انتخابات اجرا شده، کمک فراوانی به سلامت انتخابات می کند.

وزیر کشور افزود: اعلام شماره حساب بانکی برای فعالیت اقتصادی انتخابات از سوی داوطلبان گامی موثر برای شفاف‌سازی انتخاباتی است.

وی از آغاز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ‌تا سوم آبان خبر داد و ادامه داد:   ۳۸ هزار و ۷۸۸ نفر در پیش‌ثبت‌نام اولیه این دوره از انتخابات شرکت کردند که این مشارکت باعث برگزاری انتخاباتی پرشور خواهد بود.

بازدید و افتتاح متمرکز فاز اول طرح‌های لایروبی قرارگاه شهید لولایی و لایروبی خلیج گرگان، دیدار با  نماینده ولی فقیه در گلستان، افتتاح طرح‌های «مزرعه نمونه»، بازدید از قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، بازدید از دبیرخانه ستاد انتخابات گلستان و برگزاری جلسه با مسئولان استان از  برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به گلستان است.

کد خبر 1729397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha