تجمع کادر درمان خراسان جنوبی در محکومیت جنایت صهیونیست ها

کادر درمان و سلامت خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به منظور محکومیت حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعمدانی غزه در بیمارستان های این استان تجمع کردند و ندای «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم تجمع کادر درمان و سلامت خراسان جنوبی امروز (27 مهر) به منظور محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شد.

کادر درمان و سلامت خراسان جنوبی با حضور در شهرهای مختلف این استان از جمله طبس، خوسف، بشرویه، فردوس و ... همزمان با سراسر کشور این اقدام وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند و شعار مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

مدافعان حوزه سلامت و بهداشت خراسان جنوبی با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی حاوی شعار «قدس آزاد خواهد شد» و «اسرائیل نابود است»، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کادر درمان و سلامت بیمارستان های رازی و امام رضا(ع) بیرجند نیز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در محوطه این بیمارستان ها حضور یافتند و نشان دادند که نمی توانند در مقابل ظلم و جنایت رژیم غاصب اسرائیل سکوت اختیار کنند.

گفتنی است مقرر شده تا عصر امروز نیز در گلزار شهدای گمنام شهرستان بیرجند، مردم این شهرستان با حضور هیئات مذهبی تجمعی برای محکوم کردن جنایات بی شرمانه رژیم صهیونیستی برگزار کنند.

کد خبر 1729426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha