لزوم کار رسانه ای منسجم برای پشتیبانی از تصمیمات دولت ​/ ویژه نامه «با هم ساختیم» رونمایی شد

استاندار خراسان رضوی گفت: انتظار این است اقدامات رسانه‌ای واطلاع رسانی از مرکز به صورت شبکه‌ای صورت بگیرد و لازم است یک کار منسجم از نظر محتوایی و تشکیلاتی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در شورای اداری و اطلاع‌رسانی استان خراسان رضوی در مشهد که با حضور سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها تلاش‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف زیر ساختی انجام می‌دهند. این اقدامات نیز در قالب طرح و برنامه است. مبتنی بر سند تحول دولت، اعتقاد به سند استانی نیز داریم و با یک برداشت و انتقال مفهوم به دستگاه‌ها کار را آغاز کردیم.

وی گفت: تلاش کرده‌ایم در راستای سند تحول دولت ما نیز دارای نقشه ومسیر باشیم و براساس سند تحول، طرح‌های تحولی وپروژه‌ها را اجرا می‌کنیم.

به گفته وی، در حوزه اطلاع رسانی و رسانه تلاش‌های خوبی صورت گرفته است. انتظار این است که اطلاع رسانی متمرکز بر ماموریت باشد و یکی‌از الزمات ماموریت نیز تلاش در موضوعات رسانه است.

جلسه

نظری خاطرنشان کرد: توقع داریم اقدامات رسانه‌ای واطلاع رسانی از مرکز به صورت شبکه‌ای صورت بگیرد. لازم است یک کار منسجم از نظر محتوایی و هم از نظر تشکیلاتی صورت بگیرد.

نظری ادامه داد: نباید تحت تاثیر عملیات روانی تصمیم بگیریم یا تصمیم‌های درست تحت تاثیر عملیات‌های رسانه‌ای قرار بگیرد. تصمیم‌گیری‌ها نیز باید خوب اطلاع رسانی شود و در تصمیم‌گیری‌ها تحت پشتیبانی رسانه‌ای باشند.

وی تاکید کرد: کار رسانه‌ای نیز جزوی از عملیات‌های کاری ماست که باید مدیران روی‌آن تمرکز داشته باشند.

لزوم تبیین خطوط جهاد تبیین

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد نیز در این جلسه اظهار داشت: شورای اطلاع سانی استان از شوراهای فعال است و جلسات آن منظم و شاهد حضور فعال اعضای آن هستیم. مصوبات و نتایج خوبی را نیز تاکنون داشته‌ایم. 

وی تصریح کرد: ظرفیت خوبی استان ما در حوزه جریان رسانه و مطبوعات و فضای مجازی دارد. علاوه بر ظرفیت رسانه ملی رادیوهایی داریم که فرا استانی فعالیت می‌کنند. سه روزنامه رسمی و سراسری داریم و هر کدام با مزیت‌هایی که دارند ظرفیت اطلاع رسانی استان هستند. 

معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ظرفیت دیگر استان وجود پلتفرم‌های فضای مجازی است که با محوریت مشهد فعالیت می کنند. اگر بتوانیم خطوط جهاد تبیین را تنظیم کنیم آمادگی فعالیت وجود دارد. جریان خدمت گذاری در دستگاه‌ها جریان خدمت و تلاش است. حلقه‌های‌مفقوده باید شناسایی شود و تنظیم مورد نیاز این شبکه اتفاق بیفتد. 

همچنین در ادامه این جلسه محمد حسین‌زاده مدیرکل ارشاد استان خراسان رضوی تصریح کرد: موضوعاتی پیش می‌آید که باید سیاست‌گذاری فوری داشته باشیم. اگر از تهران با اشرافی که وجود دارد اطلاعات و خطوط راهبردی در اختیار استان ها قرار داده شود اثرگذاری بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: انسجامی خوبی در چند ماه اخیر در روابط عمومی‌های استان خراسان رضوی شکل گرفته است. لزوم سیاست‌گذاری هم افزا در سطح کشور در حوزه روابط عمومی ها اهمیت دارد.

رونمایی

گفتنی است، در نشست امروز مدیران دستگاه های اجرایی که با حضور سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی برگزار شد؛ ویژه‌نامه گزارش دو سال خدمت در استان که توسط اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی تهیه شده بود، با عنوان «با هم ساختیم» رونمایی شد.

پایان پیام/

کد خبر 1729485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha