تجمع ضد صهیونیستی مردم اندیمشک برگزار شد

تجمع ضد صهیونیستی مردم اندیمشک به میزبانی مسجد حضرت علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، تجمع خودجوش مردم غیور اندیمشک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل برگزار شد.

مردم غیور و شریف اندیمشک ضمن تجمع درب مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) لوانتور، خواهان برخورد جدی و محکم با این رژیم غاصب شده و حضور همه جانبه خود را در راستای جنگ و مقابله با این جرثومه فساد اعلام کردند.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در این تجمع با تشکر از حضور مردم اندیمشک در این اجتماع و دفاع از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: چرایی جنایات رژیم صهیونیستی ریشه در عقاید صهیونیست‌ها دارد.

امام جمعه موقت اندیمشک، افزود: در کتاب تورات که کتاب معتبر و مهم آنها است، مردم غیر یهود را فاقد حق حیات، همچون گوسفند، مهدورالدم و ذاتا دارای سرشت ناپاک می‌دانند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی کشتار، برده‌داری و بیرون راندن انسان‌ها را جزو ضروری مسلک خود می‌دانند به همین دلیل کشتارهایی همچون تخریب و از بین بردن بیمارستان المعمدانی را سند افتخاری برای خود برمی‌شمارند.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، انزجار خود از رژیم جعلی اسرائیل را اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1729496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha