نوید انتخابات با مشارکت حداکثری از سوی وزیر کشور/ همگان برای جلب مشارکت تلاش کنند

وحیدی گفت: در مرحله پیش ثبت نام بیش از ۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند و این نوید انتخاباتی با مشارکت حداکثری را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، احمد وحیدی امشب (پنجشنبه ۲۷ مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به تلاش‌هایی که مسئولان این استان برای رفع مشکلات انجام می‌دهند، اظهارکرد: خوشبختانه ریل‌گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت گلستان صورت گرفته و مشکلات این استان یکی پس از دیگری در حال مرتفع شدن است.

وزیر کشور با اشاره به بازدید امروزش از روند لایروبی خلیج گرگان، بیان کرد: خشکی خلیج گرگان به عنوان یک مسئله نگران‌کننده و تاسف‌آور به اطلاع رئیس جمهور رسید. خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته امروز شرایط بسیار خوبی در این پروژه اتفاق افتاده و نگرانی کوتاه مدت برطرف شده و برنامه‌ریزی برای اقدامات بلند مدت در جریان است.

وی با بیان اینکه پتروشیمی گلستان و گرفتاری‌های وسیع مردم در این خصوص با ورود دستگاه اجرایی و دستگاه قضا امروز مرتفع شده است، ادامه داد: علاوه براین خوشبختانه اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه توسعه راه‌ها و توسعه شیلات صورت گرفته و فضا برای خدمت فراهم شده است.

وحیدی با گرامی‌داشتن سالروز ورود تاریخی امام حسن عسکری (ع) به گرگان، خاطرنشان کرد:  استان گلستان به لحاظ امنیتی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و از وحدت و یکپارچگی برخوردار است.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای ارتباط با همسایگان، فرصت مرز را برای گلستان مغتنم برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم تعامل با کشور همسایه را بر اساس پیوندهای فرهنگی گسترش دهیم.

وزیر کشور به انتخابات پیش‌رو هم اشاره کرد و افزود:انتخابات یکی از موضوعات ارزشمند در سال جاری است و همگان باید در مسیر افزایش مشارکت همکاری لازم را داشته باشند. با توجه به اینکه امروز روز اول ثبت نام نهایی است، شاهد بودیم که در مرحله پیش ثبت نام بیش از ۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند و این نوید انتخاباتی با مشارکت حداکثری را می‌دهد.

کد خبر 1729517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha