حاج قاسم غزه را چنان تجهیز کرد که اسرائیل را شکست بدهد/جنایت‌کاران جنگی در حال محاکمه توسط افکار عمومی دنیا هستند

امام جمعه کرمان با اشاره به رخدادهای جاری در غزه با بیان اینکه سازمان ملل تبدیل به سازمان دفاع از مستکبران شده است؛ نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تجهیز مبارزان فلسطینی برای شکست اسرائیل را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نمازجمعه کرمان(۲۸ مهر) ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی و امام حسن عسکری علیه السلام را تبریک و سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها و شهادت حاج سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به حرکت و خروش امام در زمان طاغوت علیه قرارداد کاپیتولاسیون گفت: این قرارداد عزت و افتخار ایران و ایرانی و غیرت دینی را نشانه رفته و ایران را تحقیر و قدمت تاریخی ما را زیر سوال می‌برد و سلحشوری جوانان کشور را دچار مشکل می‌کرد و ننگ و تحقیری را دولت وقت از آمریکای جنایتکار پذیرفته بود که امام علیه آن خروشید.

وی افزود: امام از عزت و غرور ملی ایران دفاع کرد و یک تنه در مقابل این قرارداد ننگین ایستاد و باید از امام تجلیل کرد که در دوران غربت و تنهایی همانجوری در برابر جهان‌خواران موضع گرفت که در دوران انقلاب ملت فهیم و شهیدپرور ایران یکپارچه در خدمت ایشان بود.

امام جمعه کرمان سپس با بیان اینکه این روزها جهان اسلام در غم بزرگی فرو رفته و غزه مجاهد هر روز شهدایی تقدیم و کودکان پرپر و برخی صحنه های کربلا با بستن آب بر کودکان و قطع امکانات، تکرار می‌شود؛ بر لزوم دعای فرج تاکید و خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل متجاوز از ۷۰ سال در سرزمین اشغالی و در پیکر جهان اسلام کودک‌کشی می کند و زنان و مجروحین را به خاک و خون می کشد.

وی ادامه داد: سردمداران این رژیم جعلی باید به عنوان جنایتکاران جنگی در مجامع بین المللی که توقع و امیدی هم به آنها نیست؛ محاکمه شوند و پشت صحنه این جنایات آمریکای جانی است که هر کجا قتل عامی در پیکر اسلام اتفاق می افتد دست او پشت آن است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: در دنیای پر از ریا و شعارهای دفاع از حقوق بشر آن که همه صداها را خاموش کرده اما از حقوق بشر خبری نیست و مجامع بین المللی و در راس آن سازمان ملل که تبدیل به سازمان دفاع از مستکبران عالم شده بدانند که جنایتکاران جنگی در افکار عمومی و دل های مردم آزاده در حال محاکمه هستند.

وی با تاکید بر اینکه همگان اعم از شخصیت های حقیقی و حقوقی و مجامع بین المللی و حاکمان کشورهای اسلامی و آنها که زبان و قلم و توان و نفوذ در دنیا دارند در معرض امتحان بزرگی قرار گرفتند؛ خاطرنشان کرد: چهره‌هایی که در اغتشاشات سال گذشته به بهانه اینکه به زنی اهانتی شده چه حرف ها که زدند چرا الان سکوت کرده و از زنان و کودکان دفاع نمی کنند؟ پس معلوم شد آنها دنبال اغتشاش و آشوب در کشور بودند.

امام جمعه کرمان در خطاب به علمای اسلام علمای اهل سنت با لحنی رسا گفت: به داد غزه برسید! چرا از غزه دفاع نمی کنید و حرف نمی زنید و بیانیه نمی دهید؟ شخصیت های سیاسی در بلاد اسلامی تا کی سکوت کردید؟ کی باید از اسلام دفاع کرد؟

وی با افزودن این مطلب که معلوم شد رژیم غاصب و کودک‌کش که ارتش خود را در پنج کشور برتر جهان می دانست توخالی بود و ارتش او هیچ توانی ندارد؛ تصریح کرد: طوفان‌الاقصی نشان داد اسرائیل هم شکست اطلاعاتی کامل و هم نظامی خورده و در صحنه جنگ و کارزار اسرائیل غاصب توانی ندارد و از آغاز عملیات بزرگ تاریخی فلسطین آنها تنها کاری کردند فقط بمباران بود؛ آن هم بمب های ممنوعه بر سر کسانی که در جبهه کارزار نیستند یعنی زنان و کودکان و بمباران بیمارستان و مدرسه نشان داد اسرائیل در برابر رزمندگان سلحشور و عملیاتی مجاهد جبهه مقاومت ناتوان است.

امام جمعه کرمان گفت: این بشارتی است که نشان داد یکی از پیچیده ترین عملیات ها به لحاظ ارزش نظامی به وسیله غزه کوچک اتفاق افتاد و اسرائیل کاری از پیش نبرد و نشان داد فرزند رشید جهان اسلام و ایران و کرمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی غزه را آنچنان تجهیز کرد که اسرائیل را شکست دهد و این افتخاری برای ایران و کرمان است و این مرد میدان جبهه مقاومت نشان داد بعد از ۷۰ سال امروز فلسطین و مجاهدان آن دست برتر را دارند.

وی تصریح کرد: دورانی که اسرائیل حمله و زنان و کودکان را در اوج مظلومیت به خاک و خون می کشید به پایان رسیده و به فضل خدا در آینده نزدیک اضمحلال و نابودی رژیم آدم‌کش و غاصب و جلاد را شاهد خواهیم بود و کشورهایی که دنبال مذاکره و عادی سازی روابط هستند از این عملیات بزرگ مبارزان درس بگیرند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پایان گفت: جهان اسلام باید همدل و همراه از فلسطین و اهداف او دفاع کنند و جبهه مقاومت در آینده نزدیک فتح‌ها و پیروزی های دیگری رقم خواهد زد.

کد خبر 1729555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha