هیمنه پوشالی صهیونیست ها از هم پاشید

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر غزه گفت: هیمنه پوشالی صهیونیست ها از هم پاشید و آنان از راه ضد بشری وارد جنگ شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید احمد محمودی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با برسی و تحلیل اتفاقات اخیر بین المللی اظهارداشت: طوفان الاقصی حرکت بزرگی برای مبارزه با دولت های ظالم جهان بود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه این اتفاق بین المللی واقعیت ها را مشخص کرد، افزود: هیمنه پوشالی صهیونیست ها در این شکست از هم پاشید و آنان از راه ضد بشری وارد جنگ شده اند.

وی با اشاره به حملات اخیر اسرائیل به بیمارستان ها و مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: آنان برای جبران شکست های خود از طریق ضد بشری وارد عمل شدند و با حمله به کودکان و بیمارستان ها اهداف خود را دنبال کردند.

حجت الاسلام محمودی به دست ها و حمایت های پشت صحنه این جنگ اشاره کرد و اذعان داشت: تنها اسرائیل در این صحنه با فلسطینی ها نمی جنگد بلکه آمریکا و اسرائیل نیز آنان را حمایت می کنند و تجهیزات و نیروی نظامی در اختیارش قرار می دهند.

وی یادآورشد: همین اتفاقات چهره واقعی ظالمان را نمایان خواهد کرد و دنیا و مردم جهان از این وقایع درس های بزرگی را کسب می کنند که ناآرامی ها چه کسانی در منطقه ایجاد می کنند.

خطیب جمعه اصفهان اضافه کرد: دولت های آمریکا و انگلیس به صورت علنی از اسرائیل در طوفان الاقصی دفاع کردند که تقویت گنبد آهنین مصداقی از حمایت ها بود.

وی بر اتحاد و همدلی مسلمانان جهان نیز تاکید کرد و گفت: جوامع اسلامی این همه ظلم و ستم را محکوم کنند و متحد و یکپارچه خواهان برخورد جدی و محاکمه سران ظلم بشوند.

حجت الاسلام محمودی وتوی آمریکا از جنایت را آسیب جدی خواند و خاطرنشان کرد: آنان فقط مدعی حقوق بشر هستند وگرنه ضد حقوق بشر عمل کرده و ظالمانه بر مظلومان می تازند.

وی افزود: دادگاه های بین المللی به صورت مستقل به این اقدامات ضد بشری و ظالمانه بپردازند و با دولت های ظالم برخورد جدی کنند.

کد خبر 1729575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha