خادمیاران رضوی در تمام شئون زندگی باید امام رضایی باشند

حجت الاسلام قلی پور خطاب به نوجوانان یاور رضوی، گفت: خادمی حضرت امام رضا(ع) تنها به‌لباس خادمی و خدمت در حرم مطهر منحصر نمی‌شود، بلکه تمام شئون زندگی خادمان بارگاه رضوی باید امام رضایی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، شجاع ولی تبار-دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر در دیدار نوجوانان یاور رضوی شهرستان بابلسر با امام جمعه شهرستان بابلسر اظهار کرد: در پی ابلاغیه طرح شمیم رضوان از سوی آستان قدس رضوی و متعاقب آن جذب نوجوانان ۹ -۱۹ ساله از بین دختران و پسران، و به اجرا درآمدن این طرح در شهرستان بابلسر، عزیزان جذب شده به منظور معرفی و توجیه طرح خدمت امام جمعه بابلسر شرفیاب شدند.

خادمیاران رضوی در تمام شئون زندگی باید امام رضایی باشند

وی ضمن تشریح ماموریت‌ها و اهداف طرح شمیم رضوان، گفت:جذب خادمیاران نوجوان وجوان دختر وپسر برای کادرسازی جدید و خدمت هرچه بیشتر به نیازمندان جامعه در سایه امام رئوف درسطح استان انجام خواهد شد.
حجت الاسلام اسماعیل قلی پور- امام جمعه بابلسر نیز در این نشست صمیمی ضمن ابراز خوشحالی و خوش وقتی از دیدار نوجوانان یاور رضوی و عرض تبریک به این عزیزان به جهت ملبّس شدن به لباس خادمیاری امام رضا علیه السلام به حوادث این روزهای فلسطین اشارهو اظهار کرد: آغازگر جنگ فلسطینیان نبودند بلکه اسرائیل از ۷۵ سال گذشته این جنگ را شروع کرد و مردم‌مظلوم‌فلسطین در طول این ۷۵ سال در حال دفاع هستند.  

خادمیاران رضوی در تمام شئون زندگی باید امام رضایی باشند

وی با اشاره به آیه قرآن که می فرماید: «وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا اَیَّ مُنقَلَبِِ یَنقَلِبون» افزود: خدای سبحان به مستضعفین وعده نصرت و پیروزی داد.
حجت الاسلام قلی پور گفت: امروز اگر شما افتخار پیدا کردید که لباس خادمیاری رضوی را بر تن کنید این افتخاری است که خدای سبحان به شما عنایت کرد و هستند بسیار کسانی که خدمات فراوانی  دارند اما نتوانستند خادم امام رضا علیه السلام باشند.
وی خطاب به یاوران رضوی اضافه کرد: شما در هر جایی می توانید خادم‌رضوی باشید در منزل، در مدرسه، در جامعه، در مسجد و در هر جای دیگر می توانید خادم الرضا علیه السلام باشید، اخلاق شما باید متفاوت از قبل باشد، در درس باید بهترین باشید، در اهتمام به انجام واجبات باید جزء نفرات برتر باشید.

خادمیاران رضوی در تمام شئون زندگی باید امام رضایی باشند

حجت الاسلام قلی پور تاکید کرد: همچنین در برخورد با دیگران در ارتباط با پدر و مادر و ... باید امام رضایی باشید و مایع عزت امام رضا علیه السلام باشید.

کد خبر 1729658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha