۱۷ گلستانی در انتخابات مجلس ثبت نام کردند

مهاجر گفت: تا کنون ۱۷ گلستانی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدعلی مهاجر در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز فرایند ثبت نام نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز (پنجشنبه ۲۷ مهر) تا شب گذشته تاکنون ۱۷ نفر در استان ثبت نام خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت نام ۶۰۹ نفر از استان گلستان متقاضی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده بودند، افزود: این متقاضیان در این مرحله امکان ثبت نام نهایی و بارگذاری مدارک دارند.

وی تاکید کرد: داوطلبین در هنگام ثبت نام باید تاییدیه ۵ ساله آموزشی، پژوهشی و مدیریتی خود را در سامانه جامع بارگذاری کنند.

مهاجر با اشاره به قانون شفافیت مالی در این دوره از انتخابات، گفت: تمامی متقاضیان در هنگام ثبت نام باید برگه گواهی معرفی ثبت حساب غیر تجاری را در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.

وی اظهارداشت: با تاکید رئیس ستاد انتخابات کشور و دستورالعمل‌های ابلاغی، زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی شود و  پس از ثبت نهایی نیز امکان ویرایش نیز وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان از تمامی متقاضیان تایید شده در مرحله پیش ثبت نام خواست تا زمان ثبت نام خود را به آخرین روزهای ثبت نام موکول نکنند و با نهایی کردن مدارک در پنجره واحد وزارت کشور حضور یا عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کند.

کد خبر 1729672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha