افتتاح۲۵سالن ورزشی در مازندران|گروه های جهادی با هدف کشف استعدادهای ورزشی به روستاها سفر می کنند

رجبی وندچالی از اجرای طرح حیات پویا و محله پویا ویژه مدارس و محلات خبر داد و گفت: تاپایان سالجاری با هدف تحقق عدالت اجتماعی ۲۵سالن ورزشی در مناطق محروم و روستاهای مازندران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی رجبی وندچالی-مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آئین تجلیل از فیض الله نفجم یکی از تکواندوکاران مازندرانی که در دوران ورزشی خود مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی قرار نگرفت به مناسبت هفته تربیت بدنی، ضمن گرامیداشت یاد و نام هزار و ۲۰۰ورزشکار استان، با اشاره به منویات رهبری مبنی براینکه باید به امربه معروف و نهی از منکر با امر به ورزش توأمان پرداخته شود، اظهار کرد: تلاش داریم مروج ورزش قهرمانی و پهلوانی در استان ولایتمدار مازندران باشیم.

وی بابیان اینکه صداقت در کار بین مجموعه پرسنل اداره کل ورزش و جوانان مازندران یک اصل است، یادآورشد: ۲۲ورزشکار مازندرانی در رشته های مختلف با عدم رویارویی با ورزشکاران صهیونیستی، عدم به رسمیت نشناختن رژیم نامشروع اسرائیل را تصویر کردند.

رجبی وندچالی به همکاری تنگاتنگ اداره کل ورزش و جوانان مازندران با سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا اشاره کرد و از تشکیل و احیای سمن ها با محوریت ترویج ازدواج آسان خبر داد.

وی با بیان اینکه ۴۲درصد ورزشکاران استان از جامعه بانوان هستند، افزود: جذب بانوان به جامعه ورزشی مورد توجه است چرا که سلامت بانوان مستقیما روی سلامت فرزندان و خانواده اثرگذار است.

رجبی وندچالی از احیای ورزش همگانی در استان خبر داد و گفت: به زودی رشته های مختلف از ورزش همگانی با حضور اقشار مختلف جامعه در سطح استان اجرایی می شود.

وی به ضعف زیرساخت های ورزشی استان مازندران اشاره کرد وافزود: سهم مازندران با وجود کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران مازندرانی از اعتبارات ورزشی بسیار محدود است که می طلبد تجدید نظری در حوزه ورزش صورت بگیرد.

رجبی وندچالی از افتتاح ۲۵سال با هدف تحقق عدالت اجتماعی با محوریت روستاها و مناطق محروم خبر داد و گفت: کف پوش های۱۰سالن ورزشی نیز تغییر و تعویض خواهد شد.

وی از اجرای طرح حیات پویا و محله پویا ویژه مدارس و محلات خبر داد و افزود: گروه های جهادی ورزشی نیز با هدف کشف استعداد ها به روستاها سرکشی خواهند داشت.

کد خبر 1729716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha