شورای روابط آمریکایی- اسلامی مراسم حمایت از فلسطین را به خاطر تهدیدات لغو کرد

پس از دریافت تهدیدات، شورای روابط آمریکایی-اسلامی مراسمی را که قرار بود در حمایت از فلسطین برگزار کند، لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR) مجبور شد مکان ضیافتی را که به حمایت از فلسطین برای امروز شنبه درهتلی در ویرجینیا برگزار شود، لغو کند.

تهدید افراد ناشناس برای منفجر کردن هتلی که میزبان این رویداد است، باعث لغو برگزاری این مراسم شد.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی که بزرگ‌ترین سازمان حقوق بشر اسلامی در ایالات متحده آمریکا محسوب می شود، روز پنجشنبه در وب سایت خود اعلام کرده بود که هتل کریستال ماریوت گیت‌وی قرار بود بیست و نهمین ضیافت سالانه خود را در شهر آرلینگتون ویرجینیا برگزار کند و امسال این ضیافت به حمایت از آرمان فلسطین برگزار می‌شود.

پس از اعلام این خبر، تماس های تلفنی متعددی از سوی افراد ناشناس صورت گرفت که که به کار گذاشتن بمب در هتل و حمله به مراسم و کشتار مردم و مسلمانان تهدید کرده بودند.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی پس از آن اعلام کرد که ضیافت را در مکانی امن که متعاقبا اعلام خواهد شد برگزار می‌کند.

این درحالی است که ضیافت دیگری نیز قرار بود در ۲۸ اکتبر در مریلند برگزار شود که به دلایل امنیتی لغو شد.

نهاد عوض، مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی-اسلامی   در بیانیه‌ای  تهدیدهای افراطی و نفرت‌انگیز علیه سازمان ما، هتل ماریوت و کارکنان آن را محکوم  و تأکید کرد: اجازه ندهید تهدیدهای نژادپرستان ضد فلسطینی و ضد اسلامی، مسلمانان آمریکایی را ساکت کند و مانع از تحقق عدالت شود.

آسوشیتدپرس به نقل از پلیس آرلینگتون گزارش داد: در حال بررسی گزارشی از هتل ماریوت کریستال گیت‌وی مبنی بر اینکه تماس های تلفنی ناشناس دریافت کرده است که برخی از آنها حاکی از تهدیدات بمب گذاری در مورد فعالیت سازمان اسلامی است.

مسلمانان آمریکا که تعدادشان بیش از 4 میلیون نفر است، از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» در حدود دو هفته پیش و متعاقب آن تشدید خصومت با مسلمانان در آمریکا، با چالش ها و خطرات زیادی مواجه هستند.

بارزترین جلوه این موج دشمنی، قتل وادیه الفیومی (6 ساله) کودک فلسطینی در هفته گذشته به دست یک پیرمرد آمریکایی بود که با 26 ضربه چاقو به او ضربه زد و مادرش حنان را نیز مجروح کرد.

این جنایت که جامعه مسلمانان آمریکا را تکان داد، اولین جنایت نفرت انگیز به دلیل جنگی است که اسرائیل علیه فلسطینیان در نوار غزه به راه انداخته است.

کد خبر 1729750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha