شکست اسرائیل در غزه، پایه‌های حکومت آنان را سست کرد

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به طوفان الاقصی گفت: شکست اسرائیل و سیستم اطلاعاتی موساد در غزه، پایه های حکومت آنان را سست کرد.

حجت الاسلام «کمال الدین خداداده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر بین المللی در فلسطین اظهار داشت: اشک و خنده در این اتفاق با هم بود که پیروزی مسلمان بر دشمنان اسلام مایه ابهت و خرسندی شد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: شکست نظامی ارتش پوشالی اسرائیل و سازمان اطلاعاتی موساد به عنوان یکی از بزرگترین سیستم های امنیتی دنیا، خوشحالی جهان اسلام و آزادی خواهان را به همراه داشت.

وی ادامه داد: این شکست مفتضحانه برای آنان بسیار سنگین بود و از طرفی پایه های حکومت و فعالیت آنان را سست کرد و در بلند مدت برای آنان قابل جبران نخواهد بود.

حجت الاسلام خداداده با بیان اینکه در میان این خوشحالی ها، غم شهادت مسلمانان و مظلومان در فلسطین دل جهانیان را به درد آورده، تصریح کرد: حمله به بیمارستان و منازل و رفتارهای ضد بشری دنیا کفر علیه مردم مظلوم فلسطین نشان از استیصال آنان برای جنگ رو در رو با جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: اگر آنان قدرت و توان ایستادگی جنگ مستقیم را داشتند هیچ گاه به بیمارستان حمله نمی کردند و کشتن افراد بی گناه و کودکان را در دستور کار قرار نمی دادند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه جبهه مقاومت تنها با اسرائیل نمی جنگد، اذعان داشت: آمریکا و انگلیس نیز رژیم صهیونیستی را حمایت می کند و با تجهیزات نظامی و نیروی انسانی به صورت کاملا مجهز وارد عمل شده اند.

وی معتقد است، قدرت بزرگ پروردگار با امدادهای غیبی که پیامبر اسلام را در برابر جهان کفر پیروز کرد، امروز نیز مسلمانان را بر ظالمان پیروز خواهد کرد.

کد خبر 1729788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha