مشارکت بالا در انتخابات را اولویت مهم قرار داده ایم

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مشارکت در انتخابات ادوار مختلف این استان همواره متغیر و رو به افزایش بوده و در انتخابات ۱۴۰۲ نیز آن را اولویت مهم قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی‌مهر» عصر امروز(۲۹ مهر ماه) در نشست ستاد انتخابات این استان که با حضور کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار شد، گفت: کهگیلویه وبویراحمد یک استان عشیره‌ای است و همواره در دفاع از آرمان ‌های انقلاب لحظه‌ای عقب نشینی نکردند.


رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مردم ولایتمدار این استان همچنان بر آرمان‌های انقلاب وفادار هستند و در همین اتفاق غزه به صورت خودجوش با حضور حماسی و گسترده از مردم مظلوم غزه حمایت و خشم و انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام کردند.


وی با اشاره به اینکه روند انتخابات به صورت قانونی آغاز و ادامه پیدا کرد، گفت: ثبت‌نام نهایی انتخابات هم در این استان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ مهرماه آغاز و تا سوم آبان ادامه دارد.


هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ نفر ثبت‌نام نهایی خود را انجام دادند که سه نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، سه نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام و چهار نفر مربوط به حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون هستند.

کد خبر 1729790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha