114 تخته پتو بین سیل زدگان شیروان توزیع شد

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: در پی سیل رخ داده در روستاهای مشهد طرقی، گلیان و تبریان از توابع بخش مرکزی این شهرستان، 114 تخته پتو بین سیل زدگان هالی این روستا توزیع شد.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: همچنین در نخستین ساعت اولیه وقوع حادثه با کمک و امدادرسانی اعضای این جمعیت، ۶۸ بسته غذایی ۷۲ ساعته بین آنان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: خارج سازی و توزیع امدادی ۱۹ دستگاه چادر امدادی، ۴۱ تخته موکت، ۶۸ کیلوگرم نایلون پوششی و 100 بسته کنسرو تن ماهی و لوبیا جهت امداد رسانی به اهالی سیل مشهد طرقی، گلیان و تبریان توزیع شد.

نوروزی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 141 مورد حادثه در این شهرستان رخ داد که 633 نیروی عملیاتی هلال احمر شیروان در آن مشارکت داشتند، در این راستا برای 184 نفر درجه بندی صورت گرفت که نسبت به سال گذشته که 80 نفر بوده 100 درصد افزایش داشته است.

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان برگزاری ۲۰۱ دوره آموزشی کمک های اولیه شامل همگانی، مقدماتی و تخصصی برای 6 هزار و 36 نفر، ارتقای درجه امدادی به ا۸۴ نفر از امداد گران. امداد رسانی توسط ۶۳۳ نیروی امدادی برای ۳۳۰ حادثه از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر این شهرستان در سال جاری برشمرد.

 نوروزی بیان کرد: تامین آب شرب پایگاه بین جاده ای امام سجاد پس از ۳ سال و با حفر چاه و با هزینه ۵ میلیارد ریال، بازسازی و نوسازی سوله بلا استفاده جمعیت هلال احمر و تخصیص آن به فعالیت های ورزشی به طوریکه در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر در آن به فعالیت ورزشی می پردازند از دیگر کارهای انجام شده در این مجموعه بوده است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1729828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha