نشست های مهدوی در مساجد استان لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام چراغی از برگزاری نشست های مهدوی در مساجد استان لرستان خبر داد و گفت: این نشست ها تا پایان ماه شعبان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: نشست های مهدوی در مساجد استان لرستان با حضور کارشناسان فرهنگی ستاد اقامه نماز در جمع نمازگزاران برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: نشست های مهدوی نشست‌ها ویژه عموم افراد جامعه و با هدف تبیین معارف مهدوی، ترویج فرهنگ انتظار و آشنایی جوانان با مفهوم انتظار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه منتظر حقیقی نه تنها به لحاظ اندیشه در پی شناخت امام عصر خویش خواهد بود بلکه در زندگی شخصی خود، از الگوی رفتاری و اخلاقی ایشان نیز بهره می برد، عنوان کرد: منتظر واقعی هرگونه انحراف اخلاقی را از زندگی خویش پاک می کند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار است، در این راستا باید از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم استفاده شود.

وی یادآور شد: نشست‌های مهدوی با موضوعاتی همچون مهدویت و نماز، استکبارستیزی، مهدویت و تمدن نوین اسلامی و انتظار جهانی، اقتصاد مدیریت جهادی، خانواده و سبک زندگی، آمادگی برای ظهور و… تا پایان ماه شعبان برگزار می‌شود.

کد خبر 1729844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha