مزار حاج قاسم و موزه دفاع مقدس کرمان از مکان های ویژه در حوزه راهیان نور هستند

حجت الاسلام ثنایی راد گفت: باتوجه به اینکه مزار حاج قاسم و باغ موزه دفاع مقدس کرمان از مکان های ویژه در حوزه راهیان نور هستند، طرحی برای استفاده همه دانش آموزان استان کرمان از این ظرفیت ها گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام محمد حسین ثنایی راد، یکشنبه(30 مهر) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان نکاتی راجع به اردوهای راهیان نور دانش آموزی بیان کرد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای‌ پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه اردوها در این اداره کل مدیریت می شود؛ افزود: بخشی از هزینه های اردوهای راهیان نور درون استانی است.

وی گفت: باتوجه به اینکه مزار حاج قاسم و باغ موزه دفاع مقدس کرمان به عنوان یادگار ماندگار شهید سلیمانی از مکان های ویژه در حوزه راهیان نور هستند و از طرفی نمی توان همه دانش آموزان استان را به اردوهای راهیان نور برد لذا طرحی برای استفاده همه دانش آموزان از این ظرفیت ها گذاشته شود.

ثنایی راد با اعلام اینکه بخشی از هزینه های این اردوهای درون استانی را در وزارت خانه تقبل می کنیم؛ افزود: استان کرمان در طرح شهید نیّری جزو چند استان منتخب بود که هزینه ای بابت آن به استان داده شده و باز هم کمک می کنیم.

وی در خصوص اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب هم پیشنهاد کرد: از محل ظرفیت مسئولیت اجتماعی صنایع و شرکت ها برای تأمین هزینه ها استفاده شود.

کد خبر 1729880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha