رسیدگی به وضعیت حوزه درمان جانبازان گروه های خاص در اولویت است

رستمیان از اجرای طرح پایش گروه های خاص جانبازان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح بهبود وضعیت کیفی جانبازان گروه های خاص است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سلیمان رستمیان از اجرای طرح پایش گروه های خاص جانبازان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح بهبود وضعیت کیفی جانبازان گروه های خاص است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: طرح پایش گروه های خاص جانبازان به صورت سالانه در حوزه تخصصی و عمومی انجام می گردد. 

به گفته وی، 80 نفر از جانبازان گروه‌های خاص شامل شیمیایی شدید، متوسط و قطع نخاعی به همت معاونت بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در یک مرحله توسط پزشکان متخصص در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل اکو، آزمایش و نوار قلب توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص ویزیت شدند.

وی توضیح داد: مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح را بررسی و بهبود وضعیت سلامتی و در صورت لزوم درمان جانبازان است از این رو باید در حوزه سلامت ایثارگران با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنیم، طرح پایش سلامت جانبازان با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ادامه دارد. 

رستمیان افزود: مرحله دوم این طرح از اواسط این هفته آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و طی آن جانبازان در بخش‌های مغز و اعصاب، ارتوپد، داخلی، چشم‌پزشکی و اورولوژی توسط پزشکان متخصص ویزیت می شوند.

کد خبر 1729918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha