ضرب المثل «چاقو دسته خود را نمی‌برد» حکایت سازمان ملل با اسراییل است

دکتر حداد عادل با اشاره به عدم اقدام قاطع سازمان ملل در جنگ غزه گفت: شما این ضرب المثل را شنیده اید که شیرازی ها می گویند: "چاقو دسته خود را نمی برد"؛ دقیقا رابطه سازمان ملل با اسراییل همین است.

دکتر «غلامعلی حداد عادل» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان با اشاره به عدم اقدام قاطع سازمان ملل در جنگ غزه گفت: شما این ضرب المثل را شنیده اید که شیرازی ها می گویند: "چاقو دسته خود را نمی برد"؛ دقیقا حکایت سازمان ملل با اسراییل همین است.

وی با طرح این سوال که سازمان ملل را چه کسی به وجود آورده، تصریح کرد: سازمان ملل را همان قدرت هایی به وجود آوردند که منافع خودشان را در گرو پشتیبانی از اسراییل می دانند. توقع دارید از سازمان مللی که آمریکا و یا انگلیس در آنها حق وتو دارند، سازمان ملل بتواند موثر واقع شود، بسیار روشن و مبرهن است.

حداد عادل با بیان اینکه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه باید به ملت های کشورهای اسلامی امیدوار بود، افزود: باید این فشار افکار عمومی هم بر دولت های کشورهای اسلامی هم بر پشتیبانان غربی و هم بر خود اسراییل تشدید و روزافزون شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حمله اسراییل به بیمارستان المعمدانی اظهار کرد: اسراییل به کدام یک از نظامات جهانی پایبند بوده است که حالا بخواهد به این یکی پایبند باشد. 

کد خبر 1730032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha