درخواست سناتورها برای افزایش بودجه حمایت از اماکن مذهبی در آمریکا

در بحبوحه افزایش بی سابقه جنایات ناشی از نفرت در آمریکا، گروهی از سناتورهاخواستار بودجه اضافی برای محافظت از عبادتگاه ها و اماکن مذهبی در برابر این حملات شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « sooleader»، در بحبوحه افزایش بی سابقه جنایات ناشی از نفرت در آمریکا، «گری پیترز»، سناتور آمریکایی خواستار بودجه اضافی برای محافظت از عبادتگاه ها و اماکن مذهبی در برابر این حملات شد.

پیترز  همراه با دیگر سناتورهای آمریکایی از جمله کریستن گیلیبراند، جکی روزن و  کریس مورفی  از رهبران کمیته های تخصیص بودجه مجلس نمایندگان و سنا خواستند تا 500 میلیون دلار بودجه برای وضعیت اضطراری اماکن عبادی اختصاص دهند.

برنامه کمک هزینه امنیتی آژانس مدیریت برای سال 2024 در حالی که کنگره در حال مذاکره در مورد توافق بودجه دولتی در هفته های آینده است، تعیین می‌شود.

پیترز، رئیس کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا و عضو کمیته تخصیص بودجه سنا، گفت: هر آمریکایی حق دارد که به ایمان خود عمل کند و در جامعه خود با امنیت و آرامش زندگی کند.

وی افزود: من بارها برای افزایش بودجه برنامه حیاتی کمک به عبادت‌گاه ها از جمله کنیسه‌ها و مساجد و همچنین سایر سازمان‌های غیرانتفاعی اجتماعی برای تامین امکانات آنها مبارزه کرده‌ام.

پیترز گفت: به‌ویژه در شرایط کنونی که تعداد جنایات ناشی از نفرت در کشور ما همچنان در حال افزایش است، انجام این کار ضروری است.

وی ادامه داد: از آنجایی که خصومت‌ها در خاورمیانه منجر به افزایش تنش‌ها در داخل کشور می‌شود، من به طور جدی از همکارانم می‌خواهم که بودجه این برنامه را با مبلغ 500 میلیون دلار برای کمک به حفظ امنیت جوامع ما تامین کنند.

سال گذشته، اف‌بی‌آی بیش از 11 هزار رویداد جنایت نفرت را ثبت کرد که بیشترین مورد از زمان شروع جمع‌آوری این داده‌ها در سال 1991 است.

همه سازمان‌ها می‌توانند از بودجه دولتی برای سرمایه‌گذاری در انواع اقدامات امنیتی، از جمله نصب دروازه‌ها و چراغ‌ها و دوربین های نظارتی استفاده کنند.

کد خبر 1730070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha