حضور مستمر بچه های مسجد در کانون  امیرالمومنین(ع) سفیددشت به کسب رتبه برتر کشوری کمک کرده است

نفر گفت: برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری و اجرای طرح «پیوند مسجد و مدرسه» به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه امیرالمومنین (ع) در رواق دانش در چهارمین رویداد ملی «فرهنگ و هنر مساجد» کمک کرده است.

سمیه نفر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری و اجرای طرح «پیوند مسجد و مدرسه» به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه کانون امیرالمومنین (ع) در رواق دانش در چهارمین رویداد ملی «فرهنگ و هنر مساجد» کمک کرده است.
مدیرمسئول کانون فرهنگی امیرالمومنین (ع) مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم و نمایش، ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، شرکت در پویش ملی «فدای دخترم»، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای ۸ سال دفاع مقدس در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های این کانون است.
وی ابرازکرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی تئاتر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از جمله گوشت گرم که به همت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و خیرین جمع آوری شده، بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع سفیددشت بوده است.
نفر تصریح کرد: برگزاری نشست با مسئولان شهرداری و شورای شهر و مدیران دستگاه ها برای انجام فعالیت های مشترک، برگزاری سلسله نشست های تبیینی و بصیرت‌ افزایی در مناسبت های مذهبی و ملی و دهه فجر انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون حضرت امیرالمومنین (ع) سفیددشت است.
مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهر سفیددشت گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی امام رضا(ع) و زندگی، محافل انس با قرآن با دعوت از حافظان و قاریان برتر ملی و استانی و مسابقات قرآنی و نمایشگاه صنایع دستی از دیگر برنامه‌های این کانون بوده است.
کد خبر 1730093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha